Sarawak

This journal has been deleted.
COMING SOON HOUSE ADVERTISING ads_leader_blog_bottom

Comments only available on published blogs

4th February 2008

De dans met de peper...
Hallo reizigers, zo to horen (lezen) een behoorlijk gevarieerde reis tot nu toe. Graag zien we (weer in Belgiƫ) de foto's van de dansen, en het moeras-zwemmen. Wat de regen betreft: misschien volgende keer een klein reis-haardrogertje meenemen en een stroomgroepje. Veel plezier nog, de blog doet zijn werk perfect dus hou ons maar op de hoogte van de spannende en minder spannende avonturen! Jan
23rd January 2009

naar het hart van Borneo
Doet me denken aan het boek van Redmond O'Hanlon : " naar het hart van Borneo" : een hilarisch boek. Het is heel leuk om jullie verhaal te lezen, heel levendig geschreven, je kan het je zo voorstellen :) groetjes, inn
27th February 2011
Krijgersdans

hoi
hoihoihoihoi

Tot: 0.038s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 19; dbt: 0.0163s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb