Camera niet zo waterdicht als gezegd wordt

Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Perak » Lumut
April 17th 2010
Published: April 17th 2010

Update; 17 APRIL 8:57

Onze speciaal aangekochte camera voor de reis blijkt niet zo waterdicht te zijn als Panasonic doet vermoeden. Tijdens snorkelen bij Coral View hield hij ermee op, in eerste instantie dachten we dat de batterij leeg zou zijn. Toen ik deze wilde opladen stroomde er water uit de ruimte waar de batterij in zou moeten. Anka heeft geprobeerd om de camera te reanimeren en nieuw leven in te blazen maar helaas, na een nachtje drogen lukte het vanmorgen niet op hem te starten.
Wij sturen de camera naar mijn ouders zodat zij deze kunnen doorsturen naar de dealer, na een inspectie hopen wij dat Panasonic het geld vergoed. Maandag gaan we waarschijnlijk terug naar het vaste land en schaffen een nieuwe camera aan, we willen perse een camera die onder water kan fotograferen. Dit gebeuren gaf een behoorlijk treurige wending aan erg leuke dag, de foto's die op de geheugenkaart stonden zijn veilig op een harde schijf.

Vanwege het formaat van sommige foto's kan het zijn dat foto's niet altijd geplaatst kunnen worden op travelblog, daarvoor, omdat wij ze erg mooi vinden kun je deze bekijken op

Tot snel!

Groeten Roel & Anka

26th May 2010

Hoi Roel en Anka, Hoe is het in Indonesie?! alles gelukt met visum en tickets enzo? Wij zitten nu in Sabah, het is hier super! Miss komen we jullie nog tegen op Java of Bali! Onze site is trouwens; Balonne.reismee.nl. Heel veel plezier en miss tot snel... Groetjes, Bart en Lon

Tot: 0.295s; Tpl: 0.009s; cc: 24; qc: 96; dbt: 0.1571s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb