80. den - presun Penang - Tanah Rata


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Pahang » Tanah Rata
November 25th 2012
Published: March 25th 2013
Edit Blog Post

Nechcelo sa mi vstavat o 6/00 a tak som potiahol do 8/00,co bola chyba. Na ranajky som si dal 2 placky a siel na bus c.101.Ten dosol za minutu.Nastupil som zadnymi dverami,vodic nechcel peniaze.Som sa tesil,ze usetrim.Hned na dalsej zastavke bus zastal,pauza 17 minut.Ostatny ludia isli na 102,ale ten nesiel k jetty.Tak som pockal.Nastupil klasicky predkom a zaplatil 4r.Bus bol plny.

Vystupil som asi po hodine na konecnej jetty,teda pristav. Nadchodom som sa pobral na lod.Bola gratis.Na bus stanicu co je hned vedla pristavu na druhej strane som dosol o 10/00. Bus do kuala perly isiel az o 14/00. Jeden isiol do blizkeho mesta ale nechcel som riskovat ,ze sa odtial nedostanem a nestihnem lod,preto ostrov langkawi vypustam zo svojich planov.

Zobral som bus do Ipohu.Fakt paradne sedadla ,vedla mna si sadla indka s detskom, hlavne, ze bola kopa miesta volneho. Inak ludia sedeli podla cisiel.Neskor tu kravu napadlo si konecne odsadnut a netlacit sa na jednom sedadle. Hehe dal som si dole topanky,pekne to tam vonalo.Islo sa po dialnici.

V Ipohu sme boli za 2.5hod.Vystupil som na prvej zastavke nedan gopeng. Siel odtial bus do tananrata,vsetko odchody o 17/00,cena 15r.Kupil som listok,nechal batoh v predajni listkov,nastastie ho nevyrabovali, a pobral sa omrknut blizke chramy v skale. Mal som 4 hodinu casu,cestou som sa zastavil na jedlo.Vajcova placka plnena masom a zelenina.Vsetci tam jedli rukami. Po jedle som siel v slnecnom pocasi k chramom.Su blizko od stanice pohode pesi. Prvy chram bol opici,boli tam postavicky z opicieho krala,moj oblubeny serial.Dalsi chram mal oltar v jaskyni ,pri dalsom palili truhle s mrtvolami a posledny chram tam zas bolo udolie v ktorom bolo korytnacie jazero ale nic extra. Pobudol som tu asi 2 hodiny.V jednom chrame som siel az na vrchol,kde bola jaskyna,ziadna slava teda a pekne sa to tam smykalo.

Odtial som sa zastavil na zmrzlinu v kaviarni,bo tam mali free wifi. V mcdonalde,kfc, burger kingu to mali zablokovane. Furt to chcelo heslo. Na bus stanicu som dosol hodinu pred odchodom. Zistil som, ze miestne obchody su lacnejsie ako 711. Na stanici som kecal s malajzijskym parom.Dali mi par info ale len vseobecne.

17/15 a bus nikde,predajca tam pobehoval,ale furt nist. 17/30 ma konecne posadil do busu,teda poslal smerom k nemu,som sa musel este raz pytat ludi.Nakoniec sme vyrazili o 18/00,keby to vim idem na dalsiu bus stanicu a kukol by som aj mesto. V buse bolo dokopy 6 ludi,z toho 2 belgicania,ti boli vyplaseny ze nemaju ubytko.

Do tanahratah sme dosli o 20/30. Cestou bol skvely vyhlad na hory.Furt sme stupali,serpentinya jedna nehoda,nastastie nie v nasom smere. V mestecku pred tanah rata bol nocny trh,tak zapcha a zastavka na pumpe,liter nafty tu stoji 1.8r.

Po vystupeni z busu som siel do vytipovaneho ubytka.Nasiel som ho na supu,twin pine,izba za 15r.No izba.Kopka 3x2.5m v podkorvi,kde sa neda ani poriadne postavit a matrac na zemi. Za wifi treba platit 5r, blazni. Pytal som sa na heslo jedneho typka,nechcel mi ho poveda,chuj. Na veceru som sa riadne prezral,dal som si dvojitu porciu nudiel a maso na palicke,vsetko na miestnom trhu,ktory je bohuzial len dnes,takze zajtra pojdem jest do blizkych restik.

naklady

bus 101 teluk bahang - jetty - 4r
placka 2x - 2.8r
voda z vodomatu 2x1l - 0.4r
nasi goreng pataya + coke + 6.8r
bus ipoh - thana rata - 15r
bus butterwort - ipoh - 18r
zmrzlina - 5.4r
nakup - 6.45r
ubytko twin pine - 15r
nudle 2x - 4r
kuracie maso na spajdli - 1.5r

fotky
http://min.us/mbi1GltlTiFRaO

Advertisement



Tot: 0.146s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 25; dbt: 0.0791s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb