116.den - Vientiane


Advertisement
Laos' flag
Asia » Laos » West » Vientiane
December 31st 2012
Published: April 8th 2013
Edit Blog Post

Nevyspaty som vystupl z busu o 5/15. Hned tuktuk. Tych som odmietol,bolo zbytocne skoro rano,pri laoskych lemrach pochybujem,ze by bol volado na recepcii tak som sa vydal 8km pesi do mesta.Dal som si oriesky,zjedol jablko a vyrazil na cestu.

Este bola tma ale siel som na vychod,takze fajnovy vychod slnka ma sprevadzal celou cestou. Cesta nezazivna,rovinka,domceky,budovy. Stretol som aj par psov,ti po mne stekali,tak som radsej presiel na druhu stranu cesty. V meste pochodovali uz mnisi,od domacich co ich uz cakali pred pribytkami dostavali jedlo. Takto vyzeraju vypalnici v laose.

O 7/30 som dorazil do centra. Len tak som testoval ubytka ale vsetko plne,drahe a samozrejme chybajuci recepcny.O 9/30 svitla nadej,v jednom lacnom sa mal vraj odhlasit clovek,tak so si posedel ,vybavil maily,recepcny fajn,dal mi heslo. No ale bohuzial clvoek sa neodhlasil,tak som siel k stadionu a zobral mega drahe ubytko za 60kk. Velka izba,s troma postelami a share sprchov a wc. Bola to fajn ticha lokalita,teda aspon som si to myslel.

Zhodil som batoh,rychlo som kukol mesto,odlovil kesku,vratil sa nazad a padol do postele.

Po prebrati ma cakal sok,z mega ticheho miesta sa stalo mega hlucne miesto. Za rohom je velke podium,tu sa bude oslavovat novy rok,ako je to u laosanov zvykom ,muzika na plne gule. Na podiu sa striedali kapeli,pri tom ozvuceny uplne hovno bolo rozumet,neskor to doladili. Kapeli uvadzali dvaja drbovci,rozpravali zrejme kopu vtipov. Radsej som sa odtialto pobral k rieke. Tu bol fajnovy park,kopa stankov. Kupil som suveniry,jedlo a navrat na izbu. Lahol som na postel a odpocival,nenormalna hudba,normalne ma natrasalo na posteli.

Tak som sa nasral a siel opat k podiu. Techno party,dal som pilo a siel som do davu. Sok,oni tam mali stoly a stolicky pri podiu a popijali tam pivo.Teda divna to kultura,ne aby sa bavili ako na koncertoch ale drbkovci tam stoja pri stole a debatuju pri vyhulenej hudbe,obcas si volaky pako zaskakal.Uplne sklamanie,este jedna poznamka,tu boli tusim najviac pritepleny,thajcany im nesahaju ani po clenky.

Vybral som sa na jedlo,velka chyba,zakotvil som v restike,dal kura s ryzu. Nevim zrejme to maso bolo zle,dosol som nazad na izbu,okamzite hnacka,to pokracovalo tusim 3 dni,k tomu neskor aj horucka ale o tom neskor.

Asi 30min pred koncom roku 2012 som siel nazad k podiu,ocakaval som mega ohnostroj. Volaky drbo na podiu rozpraval,jak malomocny. Ludia uz odpocitavali novy rok a chuj furt kecal.Potom to nastalo 3,2,1 a ....a nist.Ziadny ohnostroj.Ludia si zaspievali volaku pesnicku,vypustili papierove konfety a to bolo vsetko. Ziadna oslava sa nekonala. V dave sa pohybovala kopa starych belochov aj so svojimi laoskymi mladikmi. Bolo mi z toho na grc.

Na izbe som nasol plostice,zalahol som a okolo 2/00 som zaspal ked hudba prestala. Cakal ma trojhodinovy spanok.

naklady

ubytko - 60kk
ryza,kura - 15kk
ryza,maso - 10kk
pivo - 10kk
2x tricka - 40kk
penazenka 2x - 10kk
voda 0,95l - 2kk
cigarety 2x - 8kk

fotky
http://min.us/mbuKf6TJ7cE02n
http://min.us/mNXewB4DGgZWr

Advertisement



Tot: 0.061s; Tpl: 0.008s; cc: 9; qc: 23; dbt: 0.0381s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb