108.den - Pakse, Paksong, Tad Lo


Advertisement
Laos' flag
Asia » Laos » South
December 23rd 2012
Published: April 1st 2013
Edit Blog Post

Rano ma zobudil sused uz o 6/30, tak som sa zbalil,slohol hajzlopapir a siel jest. martin mal ist so mnou ale este spal a vraj si este musi vyzdvihnut laundry. Tak som ho necakal.

Ranajky,bageta s kur.masom,zeleninou. Mnam.

Motorku som zobral podla jedneho odporucania z dakeho blogu z Lane Khame Hotel,batozinu mi uskladnili zdarma. Prvy krat pojdem na semi motorke. Nakonec tam dosol aj martin ale nelubila sa mu motorka,tak sme sa rozlucili. Zabudol som si na nho zobrat mail,fakt fajn clovek,hadam sa ozve on.

S motorkou som nemal problem,je to uplne lahke,som sa toho zbytocne obaval,som si ju mohol zobrat uz aj v thajsku. problem bol iba s helmou,vestky boli take divne,vobec mi nesedeli ale nakone som daku nasiel.Na pumpe mi nacapovali plnu nadrz 4,05l. davam pumparovi 5kk,on kuka na mna,ja zas na nho,vraj to je malo. No co pomylil som si bankovku ,miesto 50kk som mu daval 5kk.

cesta sama rovinka,ziadne stupanie,po okoli policka a dedinky,nic moc teda,obcas kavove plantaze. cestou som sa zastavil na vsetkych 4 vodopadoch. Vsetky spoplatnene.Pri dedine c.35 vodopad onicom. Dediny su tu nazvane podla kilometrovnikov,dalsi pri 36,Tad Fan,taktiez nic moc, c.38 Tad Cham Pee,ten bol fajn,paradny relax, c.40, Yunn,ten bol fajn len tu bola kopa thajskych turistov.

Ako som sa blizil k Paksongu zozimilo sa,obloha sa zatiahla a zacali padat prve kvapky dazda. To znamenalo,ze loop bude len dvojdnovy. V takomto pocasi sa neodvazim jazdit na motorke. Co najrychlejsie ako sa len dalo som smeroval teda do Tad La. Cestou neprestavaju ci dazd,hovno som videl. Siel som cez Thateng, Ban Beng,tam treba ist dolava. Tu bol hlavny most cez rieku v oprave,tak mini obchadza cez provizorny most. Cesta nic moc. Opat len rovina,dedinky a policka. Ziadne serpentiny ako na severe thajska.

Do tad lo som dosiel 13/45,z pakse som vyrazal 8/15,nabehal som len 120km. Tento loop by sa dal spravit aj za den,lenze mal som kopu casu,bol som premoceny,premrznuty a ubytko tu bolo v pohode,25kk.

Po mensom osuseny a zahriati som kukol blizke 2 vodopady, Tad Hang,kusok od ubytka a Tad Lo zhruba 0,5km po prude. na spaitocnej ceste ma odchytili mnisi a chceli aby som sa s nimi vyfotil. tak som im vyhovel. Za mostom bola nenapadna cesticka do kopca,vysiel som po nej a ocitol som sa v mini slonom tabore. Akurat sa sloni kupali v rieke. da sa tu na nich aj jazdit,mozno to zajtra otestujem.

Potom som zakotvil v restike Mamas,tu mi odporucili argentincania vo vietname. Fakt mega porcia.

V bambusovom bungalove som dojdel banany co som si kupil po ceste. ha lenze ,v tychto bananoch boli neake zrnka. Uplne mi to zkazilo chut,som ich ani vsetky nedojedol.Je tu fakt zima a furt podmrakom,kazdu chvilu poprcha.

Este ma caka skovanie motorky a spanok

naklady

bageta s kur masom - 10kk
benzin 4,09l - 43kk
mini banany 16ks - 4kk
vstup vodopad TED ET + parkovne - 5kk + 3kk
benzin 0,94l - 10kk
ryza,kur.maso,zelenina - 12kk
vstup vodopad TAD Fann + parkovne - 5kk + 3kk
vstup vodopad Champed + parkovne - 5kk + 3kk
vstup vodopad Yohng + parkovne - 10kk + 3kk
ubytko tad lo - 25kk

fotky
http://min.us/mqBzQeB4i2mzV

Advertisement



1st April 2013

spotreba
to zrala nejako moc nie, 5L na 120km je viac ako dvojnasobna spotreba aj ked vezmem v uvahu kopce
1st April 2013

baca
na 235km som minul cca 5,6l.Ten liter co som dotankovaval bolo zo strachu,ze na dalsi den budu zavrete pumpy,kedze boli vianoce.jasne,ze pumpy otvorene a i tak by mi to nevyslo az do Pakse ,bo na vianoce som este dotankoval zhruba 0,5l

Tot: 0.107s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 27; dbt: 0.0502s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb