Anie's Place

Asia » Laos » South » Don Det
February 15th 2009
Published: February 16th 2009

Anie's Place

Annie is op zoek naar een naam en een logo voor haar strooien hut-restaurant. Alle "travellers" zijn het er over eens dat ze haar naam moet gebruiken. Te bescheiden om dit te doen zoekt ze nog steeds alternatieven. Benieuwd wat er binnen een paar jaar zal te zien zijn. Annie is beroemd vanwege het goede eten en de eeuwige glimlach. We schatten ze 35. Ze is ondernemend, leeft met een Fransman, werkt binnenkort voor een engels bedrijf die naast ons een aantal chique hutten bouwt en heeft nog een zaak in Ventiane (of zoiets). Op dit moment is ze een vis aan het kuisen voor guy.

Het is bijna iet mogelijk om een overzicht te geven van alle gesprekken die we hebben gehad met al die "travelers". In totaal hebben we vandaag zo'n vier uur gebabbeld met slovenen, australiƫrs, twee belgische koppels (gent en antwerpen), twee italianen, wat Canadezen, enkele meiden uit zuid afrika, een duits koppel, wat dronken britten en ook een nuchtere,...

Wat het duits koppel betreft; we hadden ze gisteren al gezien en ze regelden de boottrip naar pakse. Ze hebben een oproep gehangen voor het delen van de prijs voor de boot en zoals het werkt op een eiland; iedereen heeft het gezien, Toch heeft het initiatief niets opgeleverd.
Dus morgen de bus op naar pakse en verder met de reis. Hoewel het hier echt wel schitterend is. Iedereen is vrolijk, de omgeving is zeer de moeite en de internationale ontmoetingen zijn een verademing na dagen van verkoopstechnieken.

We hebben ons vandaag onledig gehouden met een wandeling naar een grote waterval en een wandeling naar het strand.

Tot: 0.081s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 45; dbt: 0.0508s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb