Narozky na Issyk Kull


Advertisement
Kyrgyzstan's flag
Asia » Kyrgyzstan » Yssyk Kol
August 8th 2014
Published: August 8th 2014
Edit Blog Post

Tak strašný ráno jsem nezažil od toho rána kdy jsem letěl do Bishkeku, včera se slavilo a vypil jsem asi půl litru vodky....naštěstí je v plánu jen jít k jezeru a večer do údolí pohádek..:D Hráli jsme takovou kunkfu hru a leželi jsme na pláži u jezera párty to byla suprová. Ráno zase obří snídaně jako obvykle a asi v 10 jsme se zvedli a šli k jezeru. Kull je vlastně v překladu jezero, tak je zbytečné psát jezero Issyk Kull, protože je tam jezero vlastně 2x. Celý den jsme proleželi na krásné slunečné pláži, která je tvořena drobným štěrkem. Voda je k počasí ideální tipnul bych to tak na 20° a vzduch tak na 30°a víc. je to paráda. Hráli jsme petangue s kameny a vymýšleli různé blbosti. Super den na moje narozeniny. Snažil jsem se odpovídat lidem na přání na FB, ale net je tu tak pomalý, že asi nestihnu všechno. Když kýchnete, tak se v kyrgyzštině řekne Akčuč, což je něco jako bless you...😉 V 5 odpoledne takže v 1 našeho času doma jsme se jeli podívat na kaňon, který je fakt překrásný. Byli jsme tam asi 4 hodiny a viděli jsme tam i západ slunce, který byl úžasný. Kaňon se skládá z vysokých cípů, které jsou odolnější než okolní hornina, každopádně uvidíte na fotkách a je zde vyschlé koryto řeky, které podle mě po zimě musí vypadat parádně s proudící vodou. Do domu Eldose jsme přijeli zase až v 10 večer, ale jako vždy byl připraven stůl plný jídla. Tentokrát něco jako plněné knedlíky s ovčí masem, ale bylo to super. Zítra odjíždíme v 8 takže zase musím končit.


Additional photos below
Photos: 9, Displayed: 9


Advertisement



Tot: 0.044s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 42; dbt: 0.0232s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb