13.den - Shirahama


Advertisement
Japan's flag
Asia » Japan » Wakayama
May 24th 2016
Published: June 13th 2016
Edit Blog Post

Prekvapivo sa budim uz o 7/30.

Majitel mi dava tip na lacny obchod kobebusan resp na daiei oba obchodiky sa nachadzaju na hlavnej ceste.

Navstevujem prvy, je 8/30 ale otvaraju az o 9/00. Ziaden problem, majitel (?) mi ukazuje nech idem dnu a v klude si nakupim.

Tak kupujem nieco na ranajky a smer biela plaz.

Dnes sa snazim vyhynat slnku,tak parkujem pod free slnecnikom. Kupacka a lehnenie na plazi.

Vcera aj dnes sa tu pohybovalo par robotnikov, zrejme uz chystaju plaz na hlavnu sezonu. Co som videl fotky tak je to tu vtedy hlava na hlave.

Robotnici zberaju riasy, odpadky (skoro ziadne su tu neni), traktorom preosievaju piesok, buduju nove slnecniky. Dvaja chalani tu vytycuju aj neaky usek, som zvedavy co tam bude, tipujem to na lehatka.

Skoda,ze zacal fukat vietor inak paradny relax so super vodou.

Na obed idem opat do familimarktu a zas mikrovlnove jedlo.

Na plazi sa nachadzaju aj free prezliekarne, wc, skrinky na batozinu (300y a 500y).

Prakticky cely den som prelezal, preplaval na plazi.

Pred ubytkom uz klasicka zastavka v onsene na nohy.

Na ubytku relax pokec s majitelom o vychodnej europe a tak vseliak.

Vytlacil mi aj bus na letisko. Dalsi zadrhel, planoval som ist odtialto busom do wakayami ale ziadny nejde. Tak pojdem teda JR busom to rinku town a odtial je to uz coby kamenom dohodil na letisko. Bud vlakom alebo shuttle busom (200y,lacnejsie nez vlak) z Rinku Premium Outlets.

Po odpocinku smer sever shirahami a jeho mala atrakcia Engetsu Island, derava skala v mori.

Cestou este zastavka v chrame shinto, kde bola keska, tak ju teda odlovujem ked som uz tu. Chram nic moc.

V plane som mal ist k skale po pobrezi, kde je aj chodnik ale nanestastie ten je v polovicke zavrety,tak zas som sa musel trepat nazad.

Po par metroch narazam na dalsi onsen na nohy , hned to vyuzivam.

Cesta ku skale mi trvala asi hodinu ale s fakt vela a dlhymi zastavkami, normalnou chodzou by sa to dalo prejst za pol hodinku. Ide sa popri pobrezi po ceste.

V mori plavalo par ryb, vcera som videl na plazi farebnu rybu a kraba co sa akurat zahrabaval do piesku.

V tomto useku bolo aj par rybarov.

Skala nic extra ale fajn prechadzka.

Domaci robia ku skale aj lodne vylety, podla mna blbost, bo sa k nej da priblizit cca na 30m a ked je odliv mozno sa k nej da aj dostat pesi po mori.

Pri skale sa nachadza aj akvarium, to uz bolo zatvorene ale nemal som ho v umysle navstivit. He bola tu aj jedna keska ale ta sa mala ukryvat v mini jaskyny, fakt sa mi do nej nechcelo liezt, este keby boli pozitivne logy mozno by som tam siel ale posledne tri boli nenajdena tak som od toho upustil.

Nazad zastavka este na bielej plazi a nasavanie energie.

Opat zastavka v lawsone, kupa jedla, zjedenie na ubytku.

Samozrejme aj v tomto uplne mini mestecku je budova plna automatov ale moc ludi som dnu nevidel.

Dnes som tu neni sam, je tu jeden host ale prakticky som ho ani nevidel.

Pani domaci ak nemaju ziadnych hosti tak byvaju na druhej strane mesta v domceku, sem prakticky chodia ako keby na chatu ak maju neaku rezervaciu cez airbnb .

naklady (€ = euro , y = japonsky jen)
1€ = 122,654 y - zaratal som sem aj poplatok za vyber 1,2€ inak by bol kurz 1€ = 123,0164y kurz pri dalsom vybere 1€=119,175y)

nakup - 214y (voda 2l - 52y, jedlo - 88y, bananovy snack - 59y)
jedlo - 498y
jedlo - 436y

foto
shirahama

Advertisement



Tot: 0.051s; Tpl: 0.008s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0221s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb