Den store cykeltur

Asia » Japan » Tokyo » Ueno
January 24th 2007
Published: February 16th 2007

Denne anden dag i Tokyo, havde vi bestemt os for at opleve på cykelryg! Planen var at køre langs vandkanten ved Tokyo hvor målet i sidste ende var "The National Museum of Emerging Science and Innovation" der lå på en større ø i Tokyo havn. Men før vi kunne nå frem skulle vi først krydse en bro, kendt under navnet Regnbuebroen. Vi håbede i den forbindelse at vi ville kunne få cyklerne m... Read Full Entry

Photos are below

velankommet på den anden side af broen, kigger vi tilbage på Tokyo centrum!

Jamen er det ikke frihedsgudinden...

Næsten en scene fra Startrek... beam me up Scotty!
The National Museum of Emerging Science and Innovation The National Museum of Emerging Science and Innovation
The National Museum of Emerging Science and Innovation

Joystick til at styre i et computerspil, det er da meget normalt...

Interaktivt legerum hvor et lille dyr projekteret ned på gulvet, bliver påvirket af puderne.
The National Museum of Emerging Science and Innovation

Vi styrede robotten fra denne bevægelige stol, så vi kunne mærke alle robottens bevægelser...

Vi så hvad robotten så på en storskærm med 3d briller på.
Japanere elsker hundeJapanere elsker hunde
Japanere elsker hunde

Lej et baderum til din hund

Inviter din hund ud og spise

17th February 2007

bikerbaben og spejdersnuden
Hey I 2 Ser fantastisk fedt ud! Men tænk at spejdersnuden T Aagaard ikke formår at bringe sin bikerbabe til døren i første hug, haha. Jeg er på vej til Louisiana m min roomie, Kath. Det lørdag og jeg er 14 dage henne i praktikforløbet, det er udfordrende og rigtig rigtig herligt endelig at bruge sin viden. Tænker på jer. Kh Stine

Tot: 0.047s; Tpl: 0.012s; cc: 6; qc: 20; dbt: 0.0279s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb