Den desiaty: Hameji


Advertisement
Japan's flag
Asia » Japan » Kyoto » Kyoto
March 18th 2008
Published: March 18th 2008
Edit Blog Post

Hrad v Hameji (1)Hrad v Hameji (1)Hrad v Hameji (1)

Veru pekny pohlad
Ahoj.Pred chvilou som uspesne dorazil do Kyota.Z Hiroshimy som vyrazil zhruba okolo dvanastej, aby som bol pocas poludnajsieho slnca vo vlaku, ale nebolo moc treba lebo bolo pod mrakom (aj fotky su take blede akesi).Hlavnym bodom dna bola navsteva najvacsieho hradu v Japonsku, ktory sa nachadza v Hameji.Je to v strede cesty medzi Hiroshimou a Kyotom, tak by bola skoda sa nezastavit.Cesta do Hameji trvala asi hodku, na prehliadku som si aj s cestou zo stanice a spat vyhradil 4 hodiny.Velky batoh som nechal na stanici a s malym sa vybral nad hrad.Kedze ten je na kopci za mestom, uz z dialky je ho vidiet.Co je este lepsie, je len asi 15 minut od stanice, takze je to taka prijemna prechadzka s vyhladom.Hrad samotny je obrovsky, hlavna veza ma 5 poschodi.Je vo velmi dobrom stave - je na co pozerat.Ako asi vsetky hrady v Japonsku, nie je v nom vela exponatov, skor je zaujimava architektura.Pekne som sa teda poprechadzal, vela sa chodi po schodoch, tak treba davat pozor na nizke stropy.Pri vstupe dostane navstevnik igelitku a papuce, svoje topanky si treba dat do tej igelitky, na nozky papuce a ide sa.Za zhruba dve hodky som dosiel na vrchne poschodie, je odtial
Hrad v Himeji (2)Hrad v Himeji (2)Hrad v Himeji (2)

Zaujimava architektura
fakt vyborny vyhlad.V hrade je tiez budova s nazvom Harakiri-Maru, skuste uhadnut na co asi sluzila 😊Po prehliadke som este kupil dake suvenirceky a pobral sa naspat na stanicu.Mal som este asi polhodinu, tak som chvilu pozeral sumo v telke.Tesne pred odchodom som objavil vystavene uzasne zdobene nosidla pripravane na nejaku ceremoniu, foto pripajam.Potom som uz len nastupil na Hikari a okolo osmej vystupil v Kyote.Spim v takom tradicnom japonskom "hostinci".Za poplatok poskytnu aj peknu kimono-pyzamu.Som naschval vybral rozne typy ubytovania, aby som mal autenticke zazitky.Zajtra idem na prehliadku Kyota, vsetci vravia, ze je velmi pekne.Tak sa mavajte, zajtra napisem ako vyzera Kyoto.


Additional photos below
Photos: 6, Displayed: 6


Advertisement

Hrad v Himeji (3)Hrad v Himeji (3)
Hrad v Himeji (3)

...a takto to Japonci stavaju
Hrad v Himeji (4)Hrad v Himeji (4)
Hrad v Himeji (4)

Vyhlad z vrchneho poschodia hlavnej veze
Hrad v Himeji (5)Hrad v Himeji (5)
Hrad v Himeji (5)

Harakiri-Maru


Tot: 0.058s; Tpl: 0.017s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0334s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb