181.den - sounkyo


Advertisement
Japan's flag
Asia » Japan » Hokkaido
July 28th 2018
Published: August 4th 2018
Edit Blog Post

Rano vybehnutie do blizkeho lawsonu na sendvic a cakanie na ruri v lobby

Povodne mala prist o 11.00 ale vraj zapchy, tak pride az o 12.00.

Nuz tolko v tomto onicom ubytku trcat nebudem a idem do vcerajsieho parku, ktoreho pravy nazov by mal byt pokemon park.

Tak ako vcera aj dnes vacsina ludi lovila pokemonov.

Jednej party som sa spytal co robia, moje podozrenie potvrdili, lovci.

Zhruba polhodinu pred stretkom som sa vybral na miesto urcenia.

Resp trosku dalej nech nemusi ruri zbytocne chodit na parkovisko.

Kedze feewifi nikde, neostavalo mi nic ine iba cakat. Meska 15.min.

Cakam uz asi pol hodinku pred matersku skolku. Obcas ma z okna pozoruju ucitelky.

Pre istotu idem nazad na parkovisko, tu sadam na prepravku od piva a v chladku cakam dalej.

Nakonec prichadza s polhodinovym meskanim. Vraj cakala na inom parkovisku, pritom som jej jasne poslal svoje koordinaty.

Smer sounkyo.

Ruri je neaka cudna, citit z nej nervozitu.

Oznamuje mi, ze dnes a aj zajtra (to som vedel) spime spolu v jednej izbe. Kenovy o tom nemam hovorit.

Ruri opat listuje v japonskom lonely planet (neni to lp, je to hruba knizka s obrazkami a doporuceniami co navstivit, kde jest, vychadza kazdy mesiac, je len v japoncine a ma ju asi 85percent japonskych cestovatelov)

Vravim jej nech sa na to vyprdne, zastavime v prvej restike co zbadame.

Tak aj robime, avsak na parkovisku ide velice hladat recenzie ci sa oplati ist dnu. Opat to zatrhavam a uz sme dnu.

Prijemna curry restika s fajn obsluhou.

Jedlo vynikajuce.

Nazad do auta a ide sa.

Cesta rovnaka ako vcera, bo sa trosku vraciame mojim smerom.

Schadzame z free dialnice a trosku bludime.

Ale to nevadi, bo sme sa dostali do fajn kanonu s velkym vodopadom (ginga fall)

Mensia prechadzka a uz nazad do nasho ubytka kumoi.

Parkujeme vo velmi nizkej garazi, check in a smer nasa izba.

Mala predsien s umyvadlom, mini miestnost so zachodom a jedna miestnost co sluzi ako obyvacka ale zaroven aj spalna.

Tatami style.

Po ubyku prieskum mini dedinky, ktoru mame prejdenu za 10min.

V miestnom velkom info centru obdivujem rozne turisticke trasy.

Toto miesto je idealne na turistiky avsak s ruri to nehorzi.

Lanovka na vrchol stoji okolo 2000j.

Ruri plan bol lanovku vyuzit zajtra skoro rano a pokochat sa rannym vyhladom, to sa ale nakonec nestane.

Dedinka fakt o nicom, totalna nuda a este aj divne spravanie ruri. Si asi myslela, ze ju budem chciet v noci fiknut. No ja sa druhym do kapusty nevrtam.

Onsen na ubytku. Dva mini bazeny a samy turisti.

Neskor hranie biliardu. Vyhravam 2-1.

Na veceru vybehnutie do jednej z 5 restik. Jedlo fajn.

Vonku cakanie na ohnostroj. Ten bol kratky ale pekny.

Opat onsen ale teraz sa len sprchujem. Na izbe sprcha neni.

Po sprche na seba nahadzujem japonske oblcenie na spanie, ktore som vyfasoval na recepcii. Je to nieco na styl kimona.

Priprava postele.

Stolik sme dali do rohu, na zem rozprestreli matrace, dali plachtu, podosku a paplon.

Na izbe vypiti piva. Len jedneho, bo nalada ruri furt nahovno, i ked sa to snazila maskovat ale bez uspechu. Lahko som ju prekukol.

Ruri odisla do lobby telefonovat s kenom a ja som zatial zaspal.

Dufam, ze zajtra bude ruri zas normalna, bo mam sto chuti sa zbalit a pokracovat v ceste sam.

Naklady :

Nakup : 3.9€ (505j karta)
Nakup : 4.52€ (582j karta)
Nakup : 1.56€ (200j karta)
Kumoi hotel, private izba : 3500j (dve osoby 7000j)


Advertisement



Tot: 0.231s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 25; dbt: 0.2106s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb