182.den - furano


Advertisement
Japan's flag
Asia » Japan » Hokkaido » Furano
July 29th 2018
Published: August 4th 2018
Edit Blog Post

Povodne sme mali vstavat 5.30 ale jaksi sme sa nezobudili.

No ja som bol 5.20 hore ale ked som kukol na ruri jak pokojne spi, pokracoval som aj ja v spanku.

Neskor som sa opat zobudil a zas ju skontroloval a furt tak isto.

Ranajky kupene v 711, zjedene na ubytku, nalozenie sa do auta a smer furano.

Ruri mi donisla ciste veci, tak paradicka.

Cesta najskor cez hory, ruri opat velmi opatrne manevrovala s vozidlom, bo skusenosti s takymto terenom jej chybaju.

Po horacha nasledovala rovinka.

Zastavka u santa clausa.

Tu prehodena jedna veta s motogangom. Normalne jak v usa mali svoj vlastny nazov skupiny, firemne tricka.

Jeden motogang co sme stretli bol tvoreny komplet z celej rodiny, dedko, mama, tato a dve deti.

Ruri je dnes uz normalna, chvalabohu.

Opat nesmeli chybat tanecky a spev v aute. Tentokrat priniesla svoje vyberove cd-cka.

Opat robim mensi problem.

Strasne sa mi chcelo ist curat. Tak vravim zastav. Zastavila a ja som to oprel o blizky strom.

Bola na mna riadne nasrana. V lese sa necura, na curanie su predsa toalety.

Nas ciel este pred furanom je shirogane blue pond.

To som si vyhliadol uz v utore a ruri mi potvrdila, ze to ma v plane.

Pred parkoviskom dobra kolona, cakali sme dobrych 15.min

Parkovisko na prasnej ploche, tak auticko trosku zaspinene.

Vonku strasne peklo a kopa ludi.

Hlavna atrakcia je tu male (podla obrazkov som ocakaval vacsie) modre jazero v ktorom rastu stromy.

Vyzera to velmi pekne, len je to riadna masovka. Hlavne ak dorazia naraz dva busy.

Opat kopa fotiek, dokonca aj par videi.

Nazad do auta a cez hori a neskor aj policka smer furano.

Zastavka na poli ale nie hociakom ale farebnom.

Stupame na plosinu zhotovenu z prenosneho lesenia. Naskyta sa nam pohlad na obrazce v poli. Hnedy velky medved, biely zajac. Uplne paradne spravena vysadba s roznych farebnych odrod plodin.

Zastavujeme este na jednom turistickom bode.

Lany farebnych kvetin. Vyzeralo to velmi pekne.

Vo furane nachadzame food court stredisko furano marche.

Cakacka na stol cca 15.min.

Jedlo genialne.

Este pri cakacke som zo srandy jednenu paru povedal byebye.

Ruri , ze ne, to nemozes.

Ten par bol dost zaujimavy, baba prekrasna a jej frajer totalne nasrany. Vobec nekomunikovali medzi sebou.

Napraskany smer ubytko.

Starsi hotel, dnu same postavicky star wars.

Super small izba nebola az taka small. Uplne v pohode, opat sa spi na zemi resp na matracoch.

Po jednom pive zo 711 chytame free bus a smer heso festival.

Vonku okolo 17.30 furt mega teplo.

Niektory ludia sedia pri ceste a cakaju na sprievod. My mame cas a prechadzame sa medzi stankami.

Stanky zvacsa s jedlom.

Pred podiom vystupuju maly ziaci. Moderny tanec.

Davame cukrovu vatu. Mnam.

Sadame na obrubnik a cakame.

Vidime cudzincov, tak tip na krajinu. Kanada to bola. Boli dost v soku ked som k nim pribehol z druhej strany cesty.

Este pivko a sou moze zacat.

Heso muzika zacala hrat a sprievod sa pohol.

V sprievode asi 10 roznych grup. Kazdy mal inak pomalovane brucha (heso) tvarami.

Hlava zakryta, umele ruky v pase,,takze to ozaj vyzeralo ze pochoduju pupky.

Niektory mali male iny velke.

V sprievode nechybali ani zeny, tie vsak len tancovali a oblecene mali zvacsa kimona.

Sprievod sa otocil asi 4x, ludia v nom furt tancovali na rovnaku pesnicku.

Uplne paradny sprievod.

Po sprievode vyhlasenie vitazov. Deti ziskali 1000j, dospeli 10000j.

Este ohnostoj ale ten sme moc nevideli, bo sme sa ponahlali na posledny free bus o 21.00.

Na ubytku sprcha opat mimo izby. Bola tu aj vana s horucou vodou ale to som nevyuzil.

Ha, ruri ziskala job v tokiu. Parada, len som moc nechapal co bude robit. Neskor mi to ukazala, bude stat pred obchodom a zvolavat ludi. Nuz zadne terno teda ale vravela, ze tuto robotu ma rada.

Zajtra smer sapporo. Moje posledne dve noci s ruri + este jeden den v tokiu 😞

Naklady :

2xzmrzlina : 700j
Jedlo : 1080j
Cukrova vata : 100j
2xcapovane male pivo : 1000j
Ubytko, private izba : 3500j (dve osoby 7000j)
Nakup : 4.82€ (621j karta)
Nakup : 3.27€ (421j karta)
Nakup : 2.92€ (376j karta)


Advertisement



Tot: 0.072s; Tpl: 0.009s; cc: 13; qc: 28; dbt: 0.0484s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb