184.den - sapporo


Advertisement
Japan's flag
Asia » Japan » Hokkaido » Sapporo
July 31st 2018
Published: August 4th 2018
Edit Blog Post

Mama opat nachystala ranajky. All inclusive

Dnes smer mesto a zhananie darceku pre kakavo.

Nakonec mu kupujem mini kimono.

Pred tym vsak zastavka na miestnej farme kde predavali cerstvu zeleninu a genialnu zmrzlina.

Smer obchodak a asi 5 podlazne parkovisko.

Na parkovisku v obchodaku prekvapili elektropistole na nabijanie elektroaut.

Tie boli aj na roznych odpocivadlach pri dialnici.

Po nakupe smerujeme pesibusom do blizkeho pivovaru sapporo.

Pred tym sme si s ruri este zabehali medzi polievacom travnika.

Prehliadka muzea je zdarma ale nic extra tam neni. Akurat zaujali rozne reklamne plagaty z roznych obdobi. Na jednom bola dost odhalena japonka.

Na konci muzea, restika.

Mama hadze do automatu prasule a uz vylieza kupon na 3 vzorky piva.

Kupon odovzdany pri vycape, tam sikmacky velmi rychlo naplnili 3 3decove pohare.

Restika je len na pivo, nie na jedlo. Po teste piva nazad do obchodaku na jedlo.

Opat kvalitne jedlo.

Chcel som to cele zaplatit ale nedalo sa. Tak aspon suhlasili, ze kazdy za seba.

Mama nas vyhadzuje v meste.

V meste mega teplo.

Mensia prechadzka, kuknutie dakych budov a skoncenie na lavicke v parku pri vysielaci.

Vyfasovali sme gratis energy drink monster, prichut cuba libre.

Na moje prekvapenie ruri na kube neotestovala pravy cuba libre.

Po svojej puti v kanade, isla domov cez kubu, mexiko a usa.

Vedla nas na lavicke sedeli dve baby. Spravili si mininalne 100 selficiek. Na jednu som sa k nim pridal, mali z toho obrovsku srandu.

Po relaxe este ruri spravila daky nakup a smer domov kombinaciou metra a busu.

Doma pobalenie.

Ruri kufor vazi 8kg, dovolene je 7kg. Udajne kazdu batozinu na letisku vazia. Tak si to prebalila do handrovej taske a hned to bolo 5.5kg.

Mne vaha vysla 6kg ale nemal som tam este vsetko.

Vecer sadame do auta a bbq party v restike.

Mama spravila rezervaciu, bo inak by sme boli bez sance.

Postupne nam nosia rozne kusky suroveho masa, ktore si sami (mama a ruri) grilujeme.

Mini gril je uprostred stola.

Maso vynikajuce. Japonci vraj toto jedia bez ryze, len cisto maso a ugrilovane hriby a zelenina. Ja som si objednal aj ryzu.

Naprasakny este pivko v obyvacke a spanok.

V tokiu pojdem na futbal. Podarilo sa mi kupit listok i ked podla kena uz bolo vypredane (ono boli volne asi uz len 20ks)

Kupene cez stabhub. Priamo ma tam naviedla ofic.stranka klubu.

Len listok mi chcu dorucit osobne. Dal som tam svk adresu a rychlo pisal na help linku so zmenou dorucenia do mojho hostela. Bezproblemov.

Informujem hostel nech mi listok preberu ale ziadna odpoved. Hadam to vyjde.

Inac pri kupe boli rozne info o vyzdvihnuti listku. Najskor fyzicky domov a neskor si ho mam vyzdvihnut na stadion. Som teda zvedavy.

Naklady :

Zmrzlina: 380j
Jedlo : 9.88€ (1284j karta)
Nakup : 4.39€ (572j karta)
Darcek : 9.96€ (1296jkarta)
Listok na futbal : 20.89€ (24.48usd karta)


Advertisement



Tot: 0.131s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 30; dbt: 0.0951s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb