Blogs from Sapporo, Hokkaido, Japan, Asia

Asia » Japan » Hokkaido » Sapporo January 3rd 2020

Sapporo (札幌市) is the fifth largest city in Japan,It is the capital city of Hokkaido Prefecture and the largest city on the northern Japanese island of Hokkaido. Sapporo is considered the cultural, economical, and political center of Hokkaido. As with most of Hokkaido, the Sapporo area was settled by the indigenous Ainu people, beginning over 15,000 years ago. Starting in the late 19th century, Sapporo saw increasing settlement by Japanese migrants. Sapporo hosted the 1972 Winter Olympics, the first Winter Olympics ever held in Asia, and the second Olympic games... read more
Japon Hokkaido dec2019 (98)
Japon Hokkaido dec2019 (105)
Japon Hokkaido dec2019 (110)

Asia » Japan » Hokkaido » Sapporo September 13th 2018

Konichiwa derhjemme! En herlig rundtur på øen Hokkaido er ovre, og hvilken én! Vi har siden vi "planlagde" turen haft for øje at ville ud i den vilde natur på øen Hokkaido. Naturmæssigt bliver det ikke mere øde og mere uspoleret i Japan end på Hokkaido. Arealet udgør 20% af japan, men der bor kun 4% af befolkningen.... Efter Mt Fuji skulle vi tilbage mod Tokyo for at flyve derop, lige i de dage hvor der var et jordskælv deroppe, flyselskabet fortalte os da også pænt at vi nok skulle tjekke hvordan situationen var først. De var noget forundrede over vi bare troppede op i lufthavnen uden nogen booking på fly, bil, hotel eller noget - men det er nu engang sjovest... Det er svært når vi ikke kender deres nyhedssider og de ej heller kan ... read more
Vandfald på vejen
Nissan Noten står sin prøve i kuperet terræn, den kan ikke rigtig lide det
"Pas på bjørnene!" Ok så

Asia » Japan » Hokkaido » Sapporo July 31st 2018

Mama opat nachystala ranajky. All inclusive Dnes smer mesto a zhananie darceku pre kakavo. Nakonec mu kupujem mini kimono. Pred tym vsak zastavka na miestnej farme kde predavali cerstvu zeleninu a genialnu zmrzlina. Smer obchodak a asi 5 podlazne parkovisko. Na parkovisku v obchodaku prekvapili elektropistole na nabijanie elektroaut. Tie boli aj na roznych odpocivadlach pri dialnici. Po nakupe smerujeme pesibusom do blizkeho pivovaru sapporo. Pred tym sme si s ruri este zabehali medzi polievacom travnika. Prehliadka muzea je zdarma ale nic extra tam neni. Akurat zaujali rozne reklamne plagaty z roznych obdobi. Na jednom bola dost odhalena japonka. Na konci muzea, restika. Mama hadze do automatu prasule a uz vylieza kupon na 3 vzorky piva. Kupon odovzdany pri vycape, tam sikmacky velmi rychlo naplnili 3 3decove pohare. Restika je len na pivo, nie na ... read more

Asia » Japan » Hokkaido » Sapporo July 30th 2018

Ranajky davame tam kde vcera obed. Davam si hamburger, ten zajedeny super zmrzlinou. Okolo 9.00 teplomer ukazuje uz 32c. Kupujem pohladnice a smer posta. Som zvedavy kedy dojdu. Kakavo ma na nej specialny stempel. Ten sa dava iba na domacu postu, nie na medzinarodnu. Kazda posta ma iny tip stempla. Jojo zbieranie razitiek je tu popularne. Cestou do sappora robime jednu zastavku na kvetinovej farbe. Tu kopa ludi a paradne zahony kvetin. Testujem kvetinovu fialovu zmrzlinu. Nist moc. Davame pizzu a este jedna zastavka vo vinici. Kopa vinic. Okolie furana je preslavene dobrym vinom. Znova kopce a neskor rovina. V sappore este raz doplname palivo do auto. Na prvej pumpe bola samoobsluha, vratane platby. Avsak tu v meste clovek nemusi vystupit z auta. Obsluha natankuje, umyje okna a dokonca zastavi celu premavku aby clovek nemusel cakat. ... read more

Asia » Japan » Hokkaido » Sapporo July 23rd 2018

Dnes v plane trochu oddychovy den. Ziadne daleke vozenie sa. Na ruri je vidiet, ze uz ma toho plne zuby a bude rada, ze sa ma na par dni zbavi. Ranajky si robime samoobsluzne z nachystanych surovin. Sendvic a k tomu broskynu. Dnes som si ju neosupal. Vcera som musel, bo tato japonska rodina si vsetko supe, jablka, broskyne, dokonca aj rajcinu. Po prichode mami sa vyberame vsetci traja na blizky kopec moiwa. Najskor soferuje ruri avsak pred stupanim do kopca sa meni s mamou. Autom (plati sa parkovne) prichadzame prakticky az pod vrchol kde je mala lanovka. Tu vyuziva iba mama, mi ideme peso, cca 20min do mierneho kopca. Naokolo oznamy, pozor medved. Vcera sa tu vraj daky potuloval. Pesi sa da ist hore po dvoch cestickach, pekny chodnik alebo prudke stupanie po prirodnych schodoch. ... read more

Asia » Japan » Hokkaido » Sapporo July 22nd 2018

Rano nasadzujem teraflu. Mal som problem pustit vrelu vodu z kanvice, zmackinal som kazde tlacitko a nist, nakonec som to vzdal a zavolal staff. Vonku nahovno pocasi, vsade hmla. Tym padom lanovka na blizky kopec pada a ide sa na plan B. Smer daka farma, kde piknik s croasantom a cerstvym mliekom. Mlieko nemali tak kupujeme cerstvy jogurt. Pri pokladni nemka, tak danke schon, bitte schon. Ak by bolo slnecno tak fajn ranajky ale i tak pohoda. V spolocnosti ruri som velmi rad. V okoli farmy sa dalo odfotit na traktore a na valci sena. K nemu boli zo zadu primontovane schody pre malych japoncov. Tak zas kvanta fotiek. Z hokkaida budem mat za cely moj trip najviac fotiek seba sama. Najedeny smer whisky muzeum nikka v mestecku yochii. Opat parkujeme na platenom parkovisku. Pritom som ... read more

Asia » Japan » Hokkaido » Sapporo July 19th 2018

Budicek 6.00. Pobalenie sa a smer metro na letisko. Na posteli som nechal prvykrat bordel, papiere a nechty. Som hovado. Mensia vsuvka ohladom mojej vahy. Drzim si hmotnost 80kg. Takze ziadne velke chudnutie uz neni. Ked som zacinal bolo to tusim okolo 87 po mesiaci a nieco to padlo na 80 a furt sa to tak drzi. Na ranajky kupujem velmi dobre kolaciky, este mi ponukali sojove mlieko ale to som odmietol. Stacilo mi ked som sa na nom prvy krat opalil. Slnko uz okolo 7.00 pekne pripeka. Na metro sa dostavam velkou podzemnou pasazou, obchodiky este zavrete. Pipam kartu, na sadam do pomalsieho vlaku, mam kopu casu, da sa ist aj expresom, ten ma tusim len 2 zastavky. Z vlaku/metra velmi fajn vyhlad na mesto kedze ideme nad zemou. Vyskove budovy, zelen, kopce. Na terminal ... read more

Asia » Japan » Hokkaido » Sapporo July 11th 2018

Wednesday, 11th July 2018 We completed our 310km rail journey from Hakodate to the city of Sapporo via the 3-hour Super Express train this morning. Along the way, we had our beautiful Shinkansen bento box to accompany us for lunch. Upon arrival at the Shin Sapporo Station, we were very happy that our room at Hotel Emisia was ready for check-in. After a brief rest, we took a train bounded for Chitose where YP alighted at the Nera Outlet Mall for shopping while I continued my journey to the New Chitose Airport. The Airport was a joy to visit with its myriad of colourful shops, eateries and museums. There was even a huge Royce Chocolate World and Retail Space located right at the heart of the Departure Area. I made a brief visit at the free ... read more
On the train to Sapporo
Our delicious bento box
Beautiful train, beautiful sky

Tot: 0.102s; Tpl: 0.006s; cc: 9; qc: 66; dbt: 0.0557s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb