44.den - presun lake toba 2


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Sumatra » Lake Toba
March 26th 2019
Published: March 28th 2019
Edit Blog Post

Noc som dako prezil.

O 6.00 zastavka na ranajky. Reku aj tie su v cene, neboli.

Pri ranajkach si ku mne prisadla moja spolusediaca a jej mama (?).

Tak fajn pokec v ramci moznosti.

Nazad do busu a sup ho dalej.

Nohy riadne dostipane.

Ako pozeram von oknom, pribudlo tu kostolov, ubudlo handrovych hlav a pribudlo reklam na pivo bintang.

Konecne vyskakujem v mojej destinacii parapat.

Vyskocil tu este jeden clovek, ostatny smer medan.

Hned sa na mna zavesil my friend ale schladil som ho slovickom makan (jest).

Padam hned do prvej restiky cez cestu.

Obsluha mlade dcery majitela.

Jedlo ok ale cakal som mensiu cenu. (To este netusim co ma caka na druhej strane jazera v dedinke tuktuk)

V restike aspon dobity mobil. Sa mi cestou vybil na totalku a pritom som ho ani raz nepouzil.

V parciku pri jazere kuknutie kde je pristav a pochod po slnku.

Pokus o vyber v atm neuspesny. Po vopchti karty hned hlaska, nemozne sa spojit s vasou bankou.

Pokus o zamenenie penez neuspesny, nahovno kurzy oproti vyberu uz zapocitane i s 2percetnou stratou.

Prichod do pristavu (len mini molo).

Tu dve lode, tak idem na tu plnsiu, no ta nejde do mojej destinacie.

Presun na vedlajsiu. Cakacka asi pol hodinu a smer dedinka tuk tuk kde su koncentrovane ubytka.

Na palube len 3pasazieri.

Podla wiki mala byt cena 10k ale platil som 15k, platili tak i tetuli.

Kapitan a neskor aj vyberci sa ma pytali v ktorom ubytku chcem vylozit.

No to som nevedel tak vystupujem v hlavnom pristave (opat len molo) tuk tuk.

Na hlavnej mi hned ponukaju z obchodiku motorku.

Prve ubytko liberta homestay 100k studena voda, skuter za 80k, zjednavat nechceli. Spal by som v klasickom batan dome.

Bagus bay 100k, skuter 70k. Fajn prostredie ale velmi neochotna obsluha. Mali tu izby aj za 50,60,70 ale full.

Potom dalsie ubytka, vsetko za 100k.

Nakonec kotvim v marysca homestay. Tu bola majitelka tetula co sla se mnu na lodi.

Ujko najskor 150, potom 100, 80 a nakonec 75k. Tetula bola na nho nasrana. Motorka za 70k.

Izba priestranna, maly fan, tepla voda, tv. Wifi sem vsak moc nedociahne.

Hned po vyplneni registracnej knihy zalahinam.

Po trojhodinovom spanku prieskum mestecka tuk tuk (znamena to zaklopanie).

Kopa restik, kopa putacov na pivo bintang a vo vacsine restikach v ponuke magic mushrooms.

Vsetko by bolo ok, len keby tu nebolo pusto. Zadny ludia, restiky zivali prazdnotou.

Lokalne jedlo som tu nevidel.

Pozitivum, maju tu pohladnice.

Spravil som si mensie kolecko a nazad do ubytka.

Ludia sa mi tu moc priatelsky zatial nezdaju. Sa ale ani necudujem, pocas sezonny je to tu preplnene.

Jedlo davam na ubytku. Co som nakukol do jednej restiky tak ceny na indoneziu astronomicke.

Majitel mi dava rady co vidiet. Pod ubytkom je shop s drevennymi suvenirmi. Vsetko rucna vyroba. Robi to majitel a jeho synovia.

Oproti ubytky atm, no karta mi tu nesla. Kod ok, zadana suma ok a potom error.

Na izbe som zistil , ze mam trochu odlepeny magneticky pasik, neviem ci je to chyba abo ne.

Neskor v appke revolut zaznamenane pokusy o vyber s poznamkou aby som pouzil kartu niekde kde sa da zadat pin kod.

Tak na picu bez penez. Mam 250k, to by teoreticky malo vystacit na 3noci. Pri najhorsom zamenim so zlym kurzom.

Spanok opat velmi skoro. Som totalne ko po bus ceste.

Na ubytku ma byt nemec a vecer dosla indonezska rodina cca 8ks.

Naklady :

Ryza, ryba, obloha, caj : 30k r
Ryba, ryza, obloha, avokadovy dzus : 40k r
Lod parapat - tuk tuk : 15k r
3xmarysca homestay, double bed, private kupelka, fan, tv, hot watter : 225k r
Nasi goreng : 20k r


Advertisement



Tot: 0.565s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 41; dbt: 0.3152s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb