61.den - presun banda aceh

Asia » Indonesia » Sumatra » Banda Aceh
April 12th 2019
Published: April 16th 2019

Poriadne vyspaty smer restika kde vyplacam ucet.

Sedel tu i jeden belgican, ten ide na rovnaku lod ako ja (trajekt 14.30). Chcel sharnut odvoz do pristavu ale ja mam motorku. Neskor z neho vypadlo, ze leti zajtra rovnakym letom do kl ako ja. Tak v banda aceh, ze mozme sharenut izbu.

Mal tip na ac izbu za 80k v gm inn hoteli (

Konecne nasadzujem topanky, hned sa clovek lepsie pohybuje. Prst je uz v pohode avsak na druhej nohe mam zas nove zranenie ale vyzera to len na oskreninu na prste.

Zhavim motorku a zhananie ranajok, nikde po ceste nic.

I vecer(po 1900) je problem zohnat jedlo, vsetko zavrete.

Prakticky jem az pred mesteckom sabang, tu kupujem aj flaskovy benzin.

Jedlo len trocha ryze s mini ryba. To bolo zabalene v sacku a este v zelenom liste.

V sabangu mensi relax pri pobrezi kde su altanky. Ale vsetko v dezolatnom stave.

Mestecko inak nic moc, akurat su tu normalne obchody.

Dalsia zastavka na plazi sumur 3.

Tu mensi komplex s obcerstvenim.

Kupujem opat predrazeny kokos.

Smer altanok pri mori. Tu sa natahujem na zem a odpocivam.

Plaz nic moc, ludia si tu vzdy spravili fotky a pokracovali dalej.

Po relaxe si davam rozseknut kokos. Tak obed by bol.

Po pobrezi smer pristav.

Okolie nic moc.

V obytnych castiach nechybaju znacky upozornujuce na cunami resp znacky ukazujuce smer v pripade, ze by opat prisla tato prirodna katastrofa.

Necakana zastavka, bo sa spustil dazd, skovat sa nedalo nikde tak nasadzujem prsiplast.

Zacina klesanie do pristavu.

Idem skratkou po polnacke.

Odstavujem motorku, moj clovek nikde.

Listky na lod sa nepredavaju v terminaly ale v budke pri vstupe na molo.

Po dokonceni terminalu to tu bude vyzerat super, teda aspon vizualizacie vyzeraju skvelo.

Moj clovek furt nikde.

Jeden clovek ho poznal (tez mototaxi). Tak mu vola, kluce od motorky teda nechavam u tejto osobi.

Do reci sa se mnu dava miestny. Tak som z bosny, hned si to vyguglil a ukazoval mi vojnove videa.

Neskor prichadza belgican. Nevi kde je slovensko. To uz co je aby europan nepoznal europske krajiny.

Ten mal stastie a motorka ho sem z dediny priviezla za 65k. Inak cena 100k.

Je z holandskej casti, brusel resp celu fra cast nenavidi. Je zhrozeny kam sa belgicko dopracovalo, kde prakticky v bruseli je tazke stretnut belgicana.

Bol na orangutanoch 3d/2n. Vraj paradny zazitek. Orangutany byvali nad ich stanami.

Z potapanie na pulau weh bol sklamany. Potapal aj v jar. Oblubena zver su zraloci.

Odtialto cez kl leti do surabay, pak bromo, ijen, bali, komodo a domov.

On platil v olala za bungalov 210k , bo mal vyhlad na more. Co je podla mna strasne moc vela.

Nalodenie sa na trajekt. Tento mensi ako povodny.

Belgican nim ide prvykrat, sem siel rychlolodou.

Cesta ubehla rychlo.

Po vystupeni taxikary ale odmietanie. Belgican chcel ist na nom.

Som ho presvedcil na free bus. Tie maju byt free do juna.

Dnu klima naplno, odelena cast pre zeny.

Vyskakujeme na konecnej pri mesite.

Ideme pesi 10min k gm inn hotelu.

Kupa vody, prekrocenie rieky. Belg je uplne mimo z dopravy, boji sa prechadzat cestu. Nuz prvy krat v azii.

Hotel fakt lacny, 80k ac a 60k fan. No spi sa na matracoch na zemi a kupelka je share.

Dalsi tip ma na mulia homestay, tam to ma stat 200k ale vraj izbu shareneme. Nuz suhlasim a idem s nim.

Je to dalsich 10min slapania v kludnej casti.

Ludia nas zdravia vo velkom pocte. To je tym, ze belg je vysoky a hlavne biely.

Prichadzame do ubytka.

Share izba sa nekona. Kokot belg to mal vymyslene tak, ze ked zobereme dve izby dostaneme zlavu. To fakt nevim jak na toto dosol. Nakonec tu ostavam bo vracat sa mi uz nechcelo a bude trosku luxusu. V cene su aj ranajky a samozrejme caj, kava, voda nonstop. Z toho je belg uneseny.

Neaky jeho kamos co tu bol mu posiela info kde jest.

Na vyber kfc alebo pizzahut. Povodne to chcel objednat cez grab,nakonec tam ale ideme pesi.

Opat zdraviaci ludia. Pizzahut drahy (od 55k pizza), cez cestu kfc. Davam menu, platba kartou.

Burger velkostne nic moc.

Na ubytku vypadok prudu, prakticky v celom meste.

Vypisane lety z makasaru do ambonu, zajtra to chcem kupit na letisku, bo cez lion to nejde kupit a cez thajsky lion bola cena o 20€vyssia ako normal.

Zajtra ideme na letisko grabom. Da sa ist aj free busom, podla majitela chodi kazdych 15min od mesity. No ale nechcem riskovat, ze to nahodu nepojde.

Majitel je zo zapadnej javy. Super chlapik. Donasa nam malych bintangov. Belg nepije. Ja si pivko pekne vychutnavam.

K pivku sendvice s genialnou cokoladovou natierkou.

Pozitivna sprava, hnacka je uz minulost.

Banda aceh

Jedlo, pitie ubytko : 104k r
Ryza, mini ryba : 7k r
Benzin 1l : 10k r
Kokos : 10k r
Pomala lod pulau weh - banda aceh (14.30hod) : 27k r
Kfc menu : 2.35€ (revolut karta 37,5k r)
Nakup : 11.4k r

Tot: 0.052s; Tpl: 0.01s; cc: 15; qc: 28; dbt: 0.0266s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb