51.den - trek na egon


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Flores
March 20th 2018
Published: March 24th 2018
Edit Blog Post

Dnes na ranajky nabieham az 7.30.

Davam si fried rice (najlepsia volba).

Po jedle vybieham na hlavnu cestu. Mojim smerom ide prvykrat nieco az cca za 15.min. To som uz daleko a preto bemo nestopujem ale pekne si to vyslapem na egon az odtialto.

Konecne obchod, kupujem neaku malu poziven turu. Vodu som si dal nacapovat v ubytku za 5k r (klasicka balena v obchodoch stoji tolko ale tu clovek nema moc na vyber).

Slnko pece celu cestu. Dostavam sa ku krizovatke na egon.

Ojek sa mi ponuka za 45k. No to isto, ked z ubytka som to mohol mat za 40k.

Furt asfaltka, najskor mierne stupanie, neskor uz kopec.

Okolo domceky odkial pocut hello mister.

Policka boli len na zaciatku a aj to kukuricne.

Je strasne dusno, zle sa mi dycha. Ale ako idem vyssie a vyssie je to lepsie.

Na kusok cesty sa ku mne pridava par skolakov, najskor prede mnu utekaju, neskor sa uz neboja.

Opustam dedinku a uz len strme stupanie, okolo same palmi.

Zrazu neaky velky pohyb v dzungli (les alebo ako to nazvat). Dve opice skacu zo stromu na strom.

Pomalicky sa dostavam k odbocke na egon. Tu ale minam, nastastie som sa zbadal po 15m.

Sedeli pri nej domaci, pre istotu sa spytanie,ok je to dobra stezka.

Cesticka zacina tesne pred vchodom do husteho lesa na pravej strane. Cca vo vyske 800m.

Neako pocitujem malo sily a to prakticky este len zacinam vystup. No ale zas uz slapem 2.5hod.

Chodnik je dobre vyslapany a znaceny kamennymi muzikmi. Gps neni potrebna.

Najskor idem kusok vysekanim lesom, neskor uz trava a les a skaly.

Sem tam mi krizuje vystup spadnuty strom.

Par ich je tu ohorenych.

Dostavam sa do mraku, viditelnost nahovno, cca 20m.

Toto ma sprevadza az po meteostanicu pod sopkou.

Tu uz zacina skalnate podlozezie, obcas si musim pomahat rukami ked sa stveram po skalach.

Muzici ma naviguju spravnou cestou.

Dostavam sa navrchol, teda to som si myslel ale este musim pokracovat dalej. Konecne cista obloha.

Po uboci stupam dalej, jeden smyk a skoncim dole v lese.

V dialke vidim mega muzicka, pridavam do kroku. A je to tu, som na,okraji kratera.

Paradny pohlad, nalavo mensie jazero a na pravo biely velky dym z aktivnej sopky. Fakt bomba, stalo to za to sa sem vytrepat.

Kukam do gps a do trasy co mam stiahnutu z wikilock.

Teoreticky sa da obist cely krater, kukam doprava, mega skala, tak nist idem smer vlavo.

Od jedneho bieleho vyfuku som cca 2m. Dost to smrdi.

Stupam, fajn vyhlad na dzunglu a more.

Predomnou dost kolma skala, keby mam vac sily skusim sa tam vyskriabat a pokracovat ale nechcem zbytocne riskovat.

Ono keby idem dalej mal by som super vyhlad na babi island a cele sire more ale vravim uz som dost ko.

Zacina pomaly zostup dole.

Fakt velmi pomaly, som uplne ko. Napad ist uz z lena house bola dobra blbost. Mal som sa pekne nechat vyviest az na zaciatok treku za 40k ako mi to ponukali.

Ako klesam nohy ma uz neposluchaju, normalne mi je do placu. Tentoraz som riadne precenil svoje sily, uz mi 20 veru neni.

Robim si neskutocne vela zastavok, dochadza mi voda.

Vidina studeneho piva ma zenie vpred.

Z toho tepla a namahy je mi na grcanie.

Uz uz som myslel, ze sa,fakt dogrcam.

Konecne som pri ceste. Stopujem okamzite motorku ale nebere ma.

Po polhodine (je uz 17/15) konecne nieco ide.

Mam stastie, beru ma. Dnu je to plne tak musim na nalozenu korbu terenaka.

Paradna jazda, samozrejme ako sa dostavame do dediny, helou mister.

Osadka je tu zrejme velmi znama, kazdeho zdravia. Mozno je to tim, ze dnu je policajka.

Vykadzuju ma na hlavnej ceste. Oni smer vlavo ja vpravo.

Aktivnych ojek schladzujem s troma dvojtisicovimi bankovkami.

V blizkom obchodiku si davam chladenu colu. Hned ma to prebera k zivotu.

Stopujem bemo. Ukazujem 4k (domaci z lena house hovoril 5k). Vsetko v poriadku. Dnu som zas za exota.

V bungalove vyvesenie veci, sprcha a presun do restiky.

Doplnam do flase vodu a davam studene pivo. Na vceru si objednavam fried fish s ryzou.

Hlava mi pada, zrazu ma naduva. Vravim domacim nech mi jedlo schovaju na ranajky, bo uz fakt meliem z posledneho.

Sadam na plaz, nastastie grcka neprichadza. Malatnim krokom presun do postele.

Okamzite zaspavam (18.30)

V noci sa iba parkrat prebudim, napijem vody a pokracujem v spanku.

Veru dnes som fakt dost precenil svoje sily.

Naklady :

2x snack : 6k r
Coca cola 0.25l : 7k r
Bemo z krizovatky na egon do lena house : 4k r


Advertisement



Tot: 0.581s; Tpl: 0.02s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.3085s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb