BALI


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Bali » Kuta
March 21st 2012
Published: March 29th 2012
Edit Blog Post

UbudUbudUbud

A nice design of flowers. Free thinking makes people more creative.
Landing Bali we took a taxi to Sorga Hotel where we stayed before two times in Kuta.

We got together with our friends from Cesme at dinner in Poppies. An exellent restoran since 70’s.

The following days we made Sanur and Tanah Lot Temple visits.

We had a nice dinner again with friends at Jimbaran on the sands with the company of a music group.

The last day we went to Ubud, generally for shopping. Gunay bought four Uluwatu shirts and put a hole to our budget.

On 21st March early in the morning (before the Absolute Silence Day) we flew to Yogyakarta.

Best wishes to all.

PS: Absolute Silence day: Only in Bali from 6 AM 23rd March until 6 AM 24th March there is no traffic, no electricity, no TV. People stay with their families and celebrate the silence. On this duration all the flights to Bali stop. Tourists should stay at their hotel.The aim of this celebration is to get rid of the devils according to their ancestry believes. Before absolute silence, three days they celebrate and give their prays and offerings at their temples.


Additional photos below
Photos: 39, Displayed: 22


Advertisement

KutaKuta
Kuta

Dinner at Poppies Rest. with our friends
KutaKuta
Kuta

At Popies Restaurant with our dear friend.
KutaKuta
Kuta

Sorga Hotel
KutaKuta
Kuta

The small Temple in the garden of our hotel, Sorga
KutaKuta
Kuta

Our hotel
KutaKuta
Kuta

Offerings
KutaKuta
Kuta

Happy Hour at Hard Rock Cafe with our friends
KutaKuta
Kuta

Ceremony before Absolute Silence Day
KutaKuta
Kuta

Ceremony before Absolute Silence Day
KutaKuta
Kuta

Ceremony before Absolute Silence Day
KutaKuta
Kuta

Ceremony before Absolute Silence Day under heavy rain
KutaKuta
Kuta

Ceremony before Absolute Silence Day under heavy rain


29th March 2012

İçim gitti valla.....
Bana büyük sürpriz oldu halacım.Bali ye gideceğinizi bilmiyordum.Görünce bi tuhaf oldum,,Kuta beach,,,Jimbaran...Tanah Lot temple,,,o birlikte gittiğimiz kapkaççı maymunların olduğu yer değil galiba.Tekrar o gezimizi yaşadım fotoğraflarla,,çok mutlu oldum..Sağlıkla,,içinize sinsin bütün güzellikler e mi......Çok öpüyorum sevgiyle,,sizleri:))
29th March 2012

Bali
Canım Ferah'ım, ana Facebook'tan kısaca yazmistim ama dikkatini cekmemis herhalde. Bali'de her an seni ve Ayten'leri andik. Tanah Lot Temple gecen sefer gitmek isteyipte gidemedigimiz guzel bir yermis. ulawesi adasindan cikarken Bali veya surabaya'ya gidecektik tabiiki Bali'yi sectik. Cok yagıs vardı. Hic gun batimi olmadı. Yani sizlerleyken cok daha güzeldi. Canım benim insallah seninle birlikte baska geziler de yapariz. Opuyoruz seni.
29th March 2012

Bali
Canım Ferah'ım, ana Facebook'tan kısaca yazmistim ama dikkatini cekmemis herhalde. Bali'de her an seni ve Ayten'leri andik. Tanah Lot Temple gecen sefer gitmek isteyipte gidemedigimiz guzel bir yermis. ulawesi adasindan cikarken Bali veya surabaya'ya gidecektik tabiiki Bali'yi sectik. Cok yagıs vardı. Hic gun batimi olmadı. Yani sizlerleyken cok daha güzeldi. Canım benim insallah seninle birlikte baska geziler de yapariz. Opuyoruz seni.
29th March 2012

Bali
Canım Ferah'ım, ana Facebook'tan kısaca yazmistim ama dikkatini cekmemis herhalde. Bali'de her an seni ve Ayten'leri andik. Tanah Lot Temple gecen sefer gitmek isteyipte gidemedigimiz guzel bir yermis. ulawesi adasindan cikarken Bali veya surabaya'ya gidecektik tabiiki Bali'yi sectik. Cok yagıs vardı. Hic gun batimi olmadı. Yani sizlerleyken cok daha güzeldi. Canım benim insallah seninle birlikte baska geziler de yapariz. Opuyoruz seni.
29th March 2012

Bali
Canım Ferah'ım, ana Facebook'tan kısaca yazmistim ama dikkatini cekmemis herhalde. Bali'de her an seni ve Ayten'leri andik. Tanah Lot Temple gecen sefer gitmek isteyipte gidemedigimiz guzel bir yermis. ulawesi adasindan cikarken Bali veya surabaya'ya gidecektik tabiiki Bali'yi sectik. Cok yagıs vardı. Hic gun batimi olmadı. Yani sizlerleyken cok daha güzeldi. Canım benim insallah seninle birlikte baska geziler de yapariz. Opuyoruz seni.
29th March 2012

Bali
Canım Ferah'ım, ana Facebook'tan kısaca yazmistim ama dikkatini cekmemis herhalde. Bali'de her an seni ve Ayten'leri andik. Tanah Lot Temple gecen sefer gitmek isteyipte gidemedigimiz guzel bir yermis. ulawesi adasindan cikarken Bali veya surabaya'ya gidecektik tabiiki Bali'yi sectik. Cok yagıs vardı. Hic gun batimi olmadı. Yani sizlerleyken cok daha güzeldi. Canım benim insallah seninle birlikte baska geziler de yapariz. Opuyoruz seni.
29th March 2012

sizden haber almak güzel özledik
ben de çok özendim ne güzel resimleriniz içinize sinsin sağlıkla dönün
30th March 2012

Bali
Sevgili dost, mesajina sevindik. Ama isim ve mail adres yok. Sevgiler.
30th March 2012

Bali
Sevgili dost, mesajina sevindik. Ama isim ve mail adres yok. Sevgiler.
30th March 2012

Bali
Sevgili dost, mesajina sevindik. Ama isim ve mail adres yok. Sevgiler.
30th March 2012

Bali
Sevgili dost, mesajina sevindik. Ama isim ve mail adres yok. Sevgiler.
29th March 2012

Absolute Silence Day
I really enjoy reading your entries about cultural aspects of your trip. Wouldn't it be fabulous to have an Absolute Silence Day worldwide? Peace&Love
30th March 2012

Absolute Silence Day
Dear Yeshim, Thank you. We share your views. Stay Best
30th March 2012

Absolute Silence Day
Dear Yeshim, Thank you. We share your views. Stay Best
30th March 2012

Absolute Silence Day
Dear Yeshim, Thank you. We share your views. Stay Best
30th March 2012

Absolute Silence Day
Dear Yeshim, Thank you. We share your views. Stay Best
30th March 2012

Absolute Silence Day
Dear Yeshim, Thank you. We share your views. Stay Best

Tot: 0.097s; Tpl: 0.016s; cc: 9; qc: 23; dbt: 0.0543s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb