Komodo & Benidorm

Asia » Indonesia » Bali » Kuta
July 2nd 2010
Published: July 2nd 2010

Let op; er zijn 2 pagina's voor foto's Waar waren we gebleven? Na de overwinning van oranje tegen Japan zijn we direct aan boord gestapt van de Parama boot, deze slowboot; met aan boord jonge kinderen en Fransen... dit volkje trekt elkaar aan als vliegen op stront en je vind jezelf niet snel tussen een groep Fransen terwijl je lachend over de grond rolt van de gemoedelijke saamhorigheid. De Fran... Read Full Entry

Photos are below

ik haat titels verzinnen bij foto'sik haat titels verzinnen bij foto's
ik haat titels verzinnen bij foto's

Dit is Anka d'r taak normaal maar die heeft hoofdpijn van de vele cocktails van gisteren
rijstveldenrijstvelden
rijstvelden

Net buiten de hoofdstraat van Ubud.
Voorbereidingen Voorbereidingen
Voorbereidingen

Voorbereidingen voor een crematie waar we toevallig tegen aan liepen.
WKWK
WK

Indonesië heeft zich niet kunnen kwalificeren, maar voetbal leeft hier enorm. Ubud.
Family homestayFamily homestay
Family homestay

Het huisje links was ons verblijf.
de zonsondergang.de zonsondergang.
de zonsondergang.

waarom Anka geen kippenvel kreeg
BaliBali
Bali

Bali is één en al surf, en dat daar, dat ben ik. foto gemaakt door Anka met mijn GSM

Heuuuy
Hey Roel en Anka's, Niet ten prooi gevallen aan varanen? Lusten ze geen dalmatiërs? Als je in Melbourne bent, doe mijn zusje dan de groeten. MVG Ruud
2nd July 2010

Op naar de rest van de wereld!
Wederom spectaculair!! Jammer dat jullie Indonesië moeten verlaten, maar héél veel plezier in Australië! We horen wel weer hoe het ermee gaat! x Joosje

hello
geweldig verhaal met mooie foto's. het is hier zo'n 35 graden, ben de deur nog niet uit geweest. zo meteen naar de ierse voor de wedstrijd nederland- brazilië. rene, pascal, geertje, marjolein en lonneke komen ook. pppffff
3rd July 2010

GEWONNUH!
Heeee vriendjes! Wat een mega spannende wedstrijd he gisteren! De party's houden hier niet op! Missen jullie wel in de kroeg hoor, maar super dat jullie de wedstrijden in elke geval kunnen zien! Ik snap dat jullie met een snik en misschien wel een traan zo'n prachtige omgeving moeten verlaten, jullie hebben echt zoveel moois gezien en meegemaakt! Dat pakt niemand jullie meer af! Wij hebben ook echt heeeeeeeeel veel zin in Aussie, tzal voor ons ook even wennen zijn, inderdaad heel westers vergeleken met vorig jaar Maleisie, maar das leuk steeds iets anders! Goede reis en brrrrrrrr zal ff wennen zijn die kou!! LIEFS uit brabantland Jantje en Elies
4th July 2010

Hey Roel en Anka, Kun je zo'n komodo varaan ook als huisdier nemen, misschien effectiever dan een waakhond. Veel plezier in Australie! Kus Femke en Duncan
4th July 2010

ha reizigers
n geweldig verhaal weer. en jullie hebben ook weer goed gefeest dat moet op zn tijd voor dat je dat verleerd. Nou dat was wel wat voor mij die winkeltjes en toeristen jammer dat t zo,n eind vliegen is anders konden mia en ik daar n keer naar toe gaan i.p.v. met de bus (solmar) naar salau komt misschien nog. n goeie reis naar australie jammer dat t daar wat fris is . groetjes ons xxxx
15th July 2010

sulawesi zeker doen
he roel en anka, gaaf hoor jullie volgen. we zullen aan jullie denken maandag op de roze maandag 2010!! jullie moeten als jullie teruggaan Sulawesi mee pikken. is echt een aanrader cultureel,primitiever en minder toeristisch en erg lieve mensen. maar goed er zijn ook nog zoveel andere plekken. enjoy en je hebt niets gemist van de finale voetbal want we hebbe KUT gespeelt en terecht de afschuwelijk lelijke wedstrijd verloren. ik was dan ook blij achteraf met mijn avonddienstje. houdoei en geniet van jullie trip.

Tot: 0.068s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 25; dbt: 0.027s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb