Klo 16.45

Asia » Indonesia » Bali » Kuta
April 30th 2008
Published: April 30th 2008

Taas on yksi surffipaiva takana, eika nyt ihan putkeen mennyt. Parikymmenta minuuttia ehdin vetaa, kunnes yli parimetrinen aalto murtui paalle ja aallon voimasta lauta crackkasi keskelta poikki. Katkenneesta laudasta ei onneksi tullut pahempia osumia, mutta jaa meikalaisen vappunaamarit ostamatta, silla laudan fixaaminen tulee maksamaan ei enempaa eika vahempaa kuin 500 000 rupiaa eli noin 35e. (5 hotelliyota, tai 35 olutta, tai 35 paivallista, tai 50 tuntia netissa tai tai jne jne...)
Ei siis ihan putkeen mennyt, mutta ylihuomenna on taas uusi paiva. Huomenna ei menna surfaamaan, silla on kuitenkin vappupaiva ja on Ullanlinnanmaelle menoa jne.
Kaikesta huolimatta vappua lahdetaan juhlistamaan ja edustamaan Suomea Kuta Beachin yoelamaan.

Joten ei muuta kuin erittain hyvaa vappua kaikille ja muistakaa se yleisohje joka patee jokaiseen suomalaiseen perinnejuhlaan: Alkaa lahteko sepalus auki jarvelle !!

Ensi kertaan heihei...

30th April 2008

Hola..
SURFFAAVA ROLLE!!!!!! ..kuva mun makuun.. ;-) tuopas mulle happymeal lelu tuliaisiksi... ootsäkova surffaa ku välineetkään ei kestä sun menoas.. JOO HAUSKAA VAPPUA ja JUHLIKAA ASENTEELLA! ..nähään siellä ullanlinnanmäellä huomen aamupala/lounas piknicillä...

Hasselhoff
Myönnä , että vedit itse rannalla laudan tuhannen päreiksi tuittupäissäsi, kun et vaan osannut tätäkään lajia. Samasta syystä on joka kesä jouduttu ostamaan useampi setti krokettimailoja mökille. PS. Hasselhoffille on kasvanut kaljamaha.
30th April 2008

32 päivää jäljellä!
Apua, surffaushan on vaarallista touhua. Ole onnellinen että se oli lauta joka katkesi eikä pää. Pitäisiköhän siirtyä takaisin minigolffiin ettei tule ruumiinvammoja...
2nd May 2008

Hahaa, kuukauden päästä ootte jo täällä :) niin se aika kuluu
4th May 2008

Bali saattaa kutsua meitäkin
Oi ihanaa, ootte päässy balille! Meilläkin alkoi tuo bali houkuttaa, että jos siinä samalla thaimaan reissun aikana suuntais hetkeks myös sinne. Kannattaako varata viikko vai kaksi siihen suuntaan? Eihän se meijän kuukauden reissu mihinkään riitä!! Prkl! Loistavia lomakuvia ootte saanu lisättyä! Oon muuten melkeen yhtä punanen, kun jonnen shortsit, kun tuli tänää otettua hieman arskaa :)
5th May 2008

Jepalle
Jos meinaatte surffata Balilla niin viikko tai pari on ihan minimi. Muuten ei tartte kauheesti aikaa. Kuulostaa kylla kuukausi aika lyhyelta ajalta jos meinaatte kayda Thaimaassa ja Indonesiassa. Meilla tulee nyt kaksi kuukautta Indonesiassa ja ollaan kayty Sumatralla ja Balilla, eli aika monta paikkaa jaa nakematta. Mut kyl Bali on ehdottomasti nakemisen arvoinen paikka. Jos tuutte Indonesiaan, kaykaa ihmeessa Lake Toballa, se on ehdottomasti paras paikka missa ollaan kayty tahan mennessa. Joten ei muuta kuin siirtakaa lentoja pari kuukautta nii ehitte nakee enemman...

Tot: 0.129s; Tpl: 0.012s; cc: 6; qc: 51; dbt: 0.1046s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb