Te quiero, te adoro, te compro un loro!

India's flag
Asia » India » Rajasthan » Udaipur
August 19th 2008
Published: August 19th 2008

Viatge nocturn amb tren! .... No, novetat, aquest cop amb bus! Estem a Udaipur despres de fer un 680 km estirades en una especie de compartiments "sleeper accomodation", que venen a ser uns matalassos "no t'hi miris", que tampoc passarien les minimes condicions de seguretat europees. Aquesta nit ens ha acompanyat una lluna gairebe plena, brutal i unes parades a pobles amb lavabos perfumats... amb eau de la india realment intensa!

Aixi que estem a Jaisalmer, on es van rodar varies escenes de Octopussy de James Bond; que com es pot treure profit d'aixo? Cap problema, varies guesthouse i hotels fan una "tradicional" projeccio de la pel.licula cada tarda, !!! LLastima que no estiguem mes temps aqui, doncs tambe ofereixen cursos de cuina!
Cada vegada, trobem mes guiris als llocs on anem i mes indis que parlen quatre coses d'espanyol, com el conductor del ricks-haw d'aquest mati, que ens ha deixat anar una tirallonga de frases, a quina millor, com aquesta perla: Te quiero, te adoro, te compro un loro!

Us perguntareu que em fet la resta del dia? Doncs despres de aterrissar a les 5 de la matinada en un descampat de l'entrada de la ciutat, hem arribat a la guesthouse, ens hem quedat adormides instantaneament; ens hem dutxat, provocant inundacions a la nostra planta ( l'aigua s'escapava per sota la porta ) que han acabat formant goteres al pati central; hem esmorzat, hem aconseguit comprar els billets d'avio per fer el trajecte Varanasi-Mumbai: llogar un cotxe per anar a Bundi i arribar a temps d'agafar el tren a Agra; visitar el Udaipur City Palace; provar les delicies de la xocolata en forma de pastis; veure el Jagdish Temple amb relleus escultorics picants; dinar a ritme de Bob Marley, passejar pel centre buscant un suposat Tibbetan Market i anar a veure un espectacle de danses tradicionals del Rajastan.
Total que son les 8 de la tarda, estem a punt de caure adormides davant la pantalla i ens diuen que hi ha toc de queda en el poble, a partir de les 11h no es pot anar pel carrer! Ja averiguarem per que!!

Udaipur y el cambio climatico.Udaipur y el cambio climatico.
Udaipur y el cambio climatico.

Antes el agua llegaba hasta las escalintas, y eso que estamos en epoca de monzones...

19th August 2008

Hello girls!!
Como va chicas?? Por lo que veo no os podeis quejar excepta Marta cariño no t preocuoes q dicen q da wena suerte y cn el tamaño d la q has pisado tu puedes estar tranquila todaaa la vidaaaa jaja Me dais un poco d envidia pero weno. Este finde vuelvo a Alquezar cn LLuvia y su boyfriend y estara la prima lau tmbien asi q guay t volveremos a exar muchooo de menos. Cuidaros las tres y pasaroslo tan bien como hasta ahora como va el tema botiquin?jeje seguis sanas no? Un besito muy muy grandeee y traeme algo bonito jeje MUAAAAAAAAAAAAAK

Tot: 0.053s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 42; dbt: 0.0321s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb