161.den - Mt.Abu


Advertisement
India's flag
Asia » India » Rajasthan » Mount Abu
February 14th 2013
Published: May 26th 2013
Edit Blog Post

Rano konecne vrela sprcha po extra studenej noci. Samozrejme vodu som musel nechat asi 5.minut odtiect.

Potom som sa vydal k jazeru. Tu uz zacinal sprievod indov na konoch v krojoch. Totalna dezorganizacia,motali sa tu auta,motorky. Asi traja chlapi na konoch v kroji pred nimi zeny v sviatocnych satoch pochodovali na blizky pool stadion. Nic moc teda,hlavne ,ze stary z hotelu to ospevoval. Na stadione boli same stany v nich sedeli indovia,niektory tancovali ale fakt to nestalo za navstevu.

Pobral som sa teda radsej kuknut okolie horskeho mestecka. S namahou som sa dostal do Delawa jain templu,zavrete,otvarali az o 12/00 .No nic pobral som sa teda k trevorsumu tanku,tu tie zavrete ale dnu by som nesiel ani keby bolo otvorene,opat 20 nasobne vyssie vstupne pre cudzincov.

Cestou nazad som sa zastavil v Adhar Devi templu,aby som sa do nho dostal musel som zdolat kopu schodov,pred chramom sa vyzut,odovzdat mobil. Chram uplne mini,umiestneny v skale ale fajn vyhlad na okolie.

Mapa co som vyfasoval je nahovno,vobec tie cesty nepasovali s realitov.

Prechadzka pokracovala okolo meditacneho centra,vsetci tu boli oblecny v bielom, od hlavy po paty,ja na sebe cierne tricko. Opat som sa dostal k jazeru,tu som stretol poliakov z ubytka.

Od jazera som sa vybral spravit svoj mini trek po baileys walk (zacina pri jazere). Chodnik je udrziavany ale v slapkach ho neodporucam. Z vrchola Baba bol paradny vyhlad. Inak dost veci sa tu vola Baba,zaujimalo by ma co to vlastne znamena. Pohodovy trek som ukoncil pri sunset pointe. Cestou ziadna zver,iba par vevericiek.

Z trek som isol kuknut ci este pokracuje ciganska zabava na stadione. Cestou som stretal dost dementich indov co po mne pokrikovali. Fakt pridrbany stat s drbkovcami,nech som uz odtialto prec.

Na jedlo zbehnute do jednej restiky v mestecku,tu ma zas presadili k inemu stolu kde som sa ledvaj napratal,potom uplna ignoracia tak som sa na nich vyprdol a siel na samosu. Bohuzial este ich nemal hotove.

Dnes som mal prve jedlo od vcera okolo 12/00,bola to tocena zmrzlina.

Na ubytku som sa nechal zlakat neakou indickou specialitou co akurat domaci jedli, velmi syte ale ta cena,no hruza,109rupii.

Po jedle oddych na ubytku.

Po oddychu zasa smer mestecko a kupa listku do johdpuru,bo tento kokot mi este furt moj nevybavil. V meste zistene,ze vsetky listky su uz vypredane,to som fakt zvedavy kedy by mi to ten kokot z hotela povedal. Neostava mi teda nic ine len ist statnym busom do abu road (6/45 a 8/30) a tam chytit dalsi statny bus do johdpuru resp jaislameru a ked ani to nie tak zas udaipur a odtial do tychto miest.

Z bus stanice som sa zastavil na 3 kanabasi a k tomu som si dal klasicky indicky caj. Kanabasi je podobne ako samosa len s inou plnkou a tvarom. Jeden chlapik si tu kupoval aj syr,tak reku kupim aj ja.Pytal som sa na cenu ale tu mi nepovedali ale kusok mi odkrojili a dali na kostovku. Asi predpokladali,ze chcem kupit aspon kilo,ja som mal zaujem akurat o taky kusok co mi dali na kostovku. K syru mi chybala sol,inak fajn. Skladovanie vonku v teple,muchy po nom lozili,proste klasika.

Po jedle opat nakup suvenirov,dostal som mega zlavu 10 rupii. Uzaj som zlavu isiel investovat do tocenej zmrzliny,ta je tu genialna.

Na wifi som skocil do nobl kaviarne,kava draha,tak som skoncil na pepsi. Opat som musel dat pas aby si ho obsluha ofotila a zato mi dali heslo na wifinu.No byrokracia co uz.Z CS mi dosli dalsie pozitivne odpovede z joipuru,no uz tu mam dohodnute ubytko tak nic. Domov dorazili pohladnice z Indie

Zistujem,ze malo pijem,dnes som vypil len liter vodu.

Z wifi som siel kuknut zapad slnka z honey pointu. No este pred tym som vystupil na skalu nad jazerom,pohodvy vystup,len cesticka plna odpadkov.

Zapad slnka bol genialny,slnko zaslo za oblak a ten sa paradne sfarbil.

Tu mi indovia odporucali camel safari v jaislameru,dokonca poznali ceskoslovensko. To je uz 3 ind co som stretol a poznal CSR.

Po zapade slnka zastavka pri kaviarni,kuknutie mailov,ubytko,sprcha,balenie a spanok.

Zajtra budicek 5/30,z izby planujem vypadnut 6/00,dufam,ze chytim fleka v buse.

Zla sprava,v Johdpure hlasia zle pocasie,burky.

Dufam,ze dnes nebudem mat ziadny debilny sen. Naposledy sa mi snivalo,ze mi niekto vykruca ruku,som sa zobudil a normalne som videl postavu pri posteli a ruka ma fakt bolela.

Vyhnite sa ubytku shree ganesh odporucaneho z LP,su to maxi odrbavaci s predrazenim jedlom,trekom a slubotechnou o kupe listka a o teplej vode ani nehovorim,ide len od 6/00 do 20/00.

naklady

zmrzlina - 15rup
pepsi 0,3l + placka + super syte jedlo - 105rup
zmzrlina - 15rup
kanabasi 3x + caj - 40rup
kabelky 2x - 90rup
pepsi 0,3l - 20rup

foto
http://min.us/mjQUjno7Tqjxv


Advertisement



Tot: 0.073s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.044s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb