Duhovno potovanje


Advertisement
India's flag
Asia » India » Rajasthan » Jodhpur
January 27th 2004
Published: March 18th 2007
Edit Blog Post

Duhovno potovanje

Vse moje prijatelje in druzino obvescam, da me se nekaj casa ne bo. Najprej se moram opraviciti za tisto zelo kriticno pisanje o Indiji in meditaciji. Tukaj v hribih sem nasel svoj duhovni mir in mojega vodnika v meditaciji Sri Aurobina. Moj svami mi je pokazal care meditacije in joge, razlozil njegov pogled na svet in takoj sem uvidel kako pokvarjen je Zahod. Prikljucil sem se njegovemu ashramu, daroval svoje imetje, oblekel oranzno haljo in se predal meditaciji. Upam, da me razumete in sporocam vam, da je to moje zadnje javljanje, ker ne smemo uporabljati tehnoloskih dosezkov zahoda. V primeru, da zelite kontaktirati z menoj, pridite v Ooty, povprasajte za ashram in vas bodo napotili tja. Je na hribu, tako, da ne morate zgresiti.

Bodite lepo pozdravljeni in mir z vami.

Rumar Haram (moje novo ime)


Advertisement



Tot: 0.059s; Tpl: 0.008s; cc: 7; qc: 45; dbt: 0.0371s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb