Jaisalmer


Advertisement
India's flag
Asia » India » Rajasthan » Jaisalmer
November 12th 2006
Published: November 12th 2006
Edit Blog Post

Dnes rano sme sa po strastiplnej noci vo vlaku dostali do mesta v pusti Jaisalmer. Ubytovali sme sa v hoteli na urovni s bazenom, ale nemali sme cas ho vyuzit kedze asi po hodine spanku sme isli do mesta najst camel safari. Nasli sme jedno na cele poobede s jazdou na tavach a pozorovanie zapadu slnka. Boli sme nadmieru spokojni - mame nadherne fotky, nebolo by dobre keby som o ne prisla lebo uz zase mam plnu 1Gb memory kartu a tu nikto nevie napalit fotky na CD, takze neviem ako budem zajtra fotit fort s jazerom atd. To bola najvacsia chyba ze mam len 1 GB kartu - mozno v Thajsku dokupim dalsiu. Musim povedat ze dni su coraz lepsie a fotky coraz krajsie. Tento internet je hrozny neviem ci sa mi vobec podari stiahnut aspon 1 fotku. Zajtra sa s Matthiasom rozlucime - on ide na juh a ja na sever do mesta Bikaner. Nie som z toho nadsena lebo je s nim skvele a vsetci tito chalani sa niekam ponahlaju tak ja prisposobujem moje tempo tomu ich, asi to budem musiet zmenit a asi budem cestovat chvilu sama. S Gregom a Matthiasom som mala hrozne statie - solo chalanov tu inac vobec nie je vidiet a aj vela ludi co stretavame nie su idealny - vela z nich je tu asi koli drogam. Bikaner nie je az tak vyhladavany turistami ako ine znamejsie mesta ale urcite niekoho stretnem. Dnes sme mali na safari parik z Australie, parik z Londyna a jednu babu z Kanady - tiez cestovala sama. Zajtra po prvy krat pojdem autobusom kedze tu nie je vela vlakovych spojeni. Camel safari bolo super, naozaj sme boli spokojni. Konecne sa mi podarilo stiahnut par fotiek a takisto aj do predchadzajuceho blogu z Jodhpuru, takze su k dispozicii.


Additional photos below
Photos: 14, Displayed: 14


Advertisement



Tot: 0.056s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 25; dbt: 0.0355s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb