170.den - Dili


Advertisement
India's flag
Asia » India » National Capital Territory » New Delhi
February 23rd 2013
Published: June 15th 2013
Edit Blog Post

Z postele som sa vymotal az okolo 10/00,po dlhsom case fakt dlha doba v posteli.

Dnesny plan,nakupi v podzemnom bazari Palini na Connaught place.

Po vyjdeny z ubytka som sa vydal smerom na vychod po main bazaru (smerom od zel.stanice). Na konci ulice je metro Ashram Mag. Tu v pokladni kupeny zeton do stanice Rajiv Chowk,prechod cez securiti. Pipol som ale securitak mal v pazi, ladvinka presla bez problemom cez rontgen. Potom sup ho do vozna. Zastavky hlasili aj po anglicky,tak nebol problem a navyse som siel iba jednu zastavku. Pri vystupeni opat kvantum ludi,bo toto je dopravny uzol.

Po opusteny metra som sa ocitol na velkom kruhaci. V centre kruhaca je v podzemi velky trh so vsetkym moznym. Okolo kruhacu su same znackove obchody, nieco na sposob parndorfu. Ceny mi prisli ako u nas,resp lacnejsie o par euro. Nakukol som len do Levisu a Adidasu. O 10/30 bolo este vsetko pozatvarane. Aby mi ubehol cas obisiel som aj vonkajsi kruhovy objazd,tam pomenej obchodov.

Cestu lemovali klasicky otravny riksaci a nadhanaci. Jedn sa vydaval za oficialneho pracovnika tur.info centra,dalsi debil za mnu dosol so zositom kde mal po cesky napisane odporucanie. No kedze ja som slovak,som mu povedal,ze tomu nerozim nech neotravuje.

Podzemny bazar bol uz otvoreny ale obchodiku dnu este pozatvarane. Dnu sa islo opat cez bezpecnostnu kontrolu.

Z bazaru som siel k dalsej starovekej hvezdarni. Opat dvojite ceny,domaci 5rup, ostatok 100rup. Pytal som indicky listok,nepredali mi ho,no nic omrkol som si to zvonku, nic moc ako v jaipure.

Tato cast Dili je fakt cista.

Po hvezdarni som sa ocitol na dalsom trhu. Tu som uz zacal nakupovat. Kupil som si dalsiu koselu,po zjedanny za 350,takze v Johdpure som riadne preplatil ale zas ta ma lepsiu kvalitu.

Opat navrat do podzemneho bazaru,uz bol uplne funkcny,same obchodiky natrieskane oblecenim,obcas dvd a suveniry. Kupil som si batoh,mikinu,trenky (doma zistne, ze jednorazovky,po 3 mesiacoch mi zo 4 ks ostali len jedny) a pyzamo. Vsetko az na posledne dve veci po velkom zjednavani t.j. odchod z obchodu,predavac sa za mnu rozbehol a akceptoval moju cenu,resp dal mi este nizsiu. I tak urcite na mne dost zarobili. Rozmyslal som ,ze kupim aj sachy,no to si este rozmyslim,je to len na skok.

V KFC som mal zmrzlinu,mcdonald mi je tu uplne nesympaticky a bolo v nom uplne narvane. Vo vozikoch tu predavali plnene croasanty,satocky,mnam. Potom uz len navrat na moju ulicu na net.

Na nete som bol 2 hodiny a prepisal iba dva dni dennika,zajtra sa musim polepsit. Sa mi to dako nechce prepisovat a najviac ma sere,ze dost veci po sebe neviem precitat.

Zajtra v plane India Gate a okolie. Hadam nebude prsat,dnes rano prsalo, poobede len mini dazdik.

Zrejme ide na mna chripka,to je z toho horuceho dna a studenej noci isto.

V nakupoch planujem kupit este rifle a zosit. Bo uz nemam kam pisat dennik.

naklady

metro Ashram Mag - Rajiv Chowk - 8rup
net 1 hod - 25rup
zmrzlina kfc - 11rup
plnene satocky 2x - 20rup
kosela - 350rup
mikina - 300rup
batoh - 400rup
trenky 4x - 200rup
spacie tricko - 50rup
metro Rajiv Chowk - Ashram mag - 8rup
veg.fried rice + 2 butter chapati - 80rup
siel tali - 70rup
banany 2x - 10rup
net 2 hod - 50rup

foto
http://min.us/mjZRMsMNqHDT1


Advertisement



Tot: 1.646s; Tpl: 0.015s; cc: 13; qc: 46; dbt: 1.2797s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb