158.den - Presun Bombaj,Udaipur


Advertisement
India's flag
Asia » India » Maharashtra » Mumbai
February 11th 2013
Published: May 25th 2013
Edit Blog Post

Rano holenie a sprcha vo vrelej vode,ta mi fakt bodla,bo v noci je tu riadna kosa. Izba bola uplne nahovno,presvitalo mi dnu svetlo,boli ocut same hlasy,ledvaj som zaspal.

Recepcny este o 8/00 chrapali,musel som ich zobudit aby mi vratili pas,inac by som zdrhol zrejme bez platenia. Recepcny mi dal pas a zistoval ci som vlastne zaplatil izbu a furt studoval papiere,tak som sa priznal a zaplatil,i ked som nad tym vahal.

Na ranajky som si dal 3 samosy,dali mi k nim aj chili papricky. Riadne stiplave, hned po zahryznuti mi vybehli slzy z oci a lapal som po dychu.

Na bus c.125 som cakal neuveritelnych 40 minut. Furt dochadzali ine cisla,poradit nevedel nik ale najviac ma sralo to ich indicke cislovanie.

Pri bus stanici som si vsimol KFC. Nabehol som tam,este len otvarali tak moc ochotny neboli. Dal som si menu s kuratom a hranolkami,chcel som aj zmrzlinu ale tu este nemali.

Na ulici ma furt zastavovali nadhanaci do ubytiek,ktorych je tu kopa a su o dost lacnejsie ako v colabe. Jedneho debila som sa nemohol zbavit,nedal si povedat,ze nemam zaujem. Nieco podobne jak to zasrane detsko z hampi.

Na bus som cakal 20.minut,prekvapenie bolo,ze dosol o 5.minut skorej ako mal odchod. Uplny sok,toto sa mi este nestalo. Cakanie som zabil s mini rozhovorom s predajcom listku v jeho stanku. Velice obdivoval moje raichle. V pohode moslim.

V buse som bol prvy cestujuci,postupne sme zbierali ostatnych spolucestujucich. Po 2 hodinach sme dosli na okraj Bombaju,tu sme stali asi hodinu.Bus bol uz plny. Sedadla boli v pohode,vedla mna sedel ind,teda aby som to upresnil v buse boli len indovia. Turisti zrejme vsetci jazdia vlakmi. Drbnuty vodic aj so sprievodcom furt naberali ludi. Nakonec sa cez ulicku nedalo ani chodit,v sleeperoch bunkach boli az 6 indovia natlaceny. Inak cesta v pohode.

Este ma napadlo co sa mi stalo v ubytku. Do ubytka sa bolo treba dostat vytahom,ten obsluhoval ind.Pri mojej druhej ceste tymto prostriedkom ind naciahol ruku, ja reku ,ze mi ju chce podat,tak som mu podal ruku a podakoval za zvezenie vytahom. Potom ma napadlo,ze ta chamrat chcela sprepitne,hned som si spomenul na sam doma 2,ked kevin dal poslickovy do ruky zuvacku.Dalsie cesty vytahom som bol uz vybaveny zuvackou ale nepouzil som ju,uz viac ruku nenatrcal

naklady

ubytko - 450rup
3x samosa + chili papricky - 24rup
bus 125 - 12rup
voda 2l - 25rup
kfc snack menu - 78rup
coca cola 0,6l - 30rup
corneto - 30rup

Advertisement



27th May 2013

heheh
hehehe, podanie ruky asi ind necakal :-) ale je fajn ze aspon neskor ju uz nenatrcal, bola by prca keby si mu dal fakt tu zuvacku btw. co su inak raichle?
27th May 2013

raichle
su turisticke topanky,len cul sa uz zlucili s mamutom,takze znacka zanikla

Tot: 0.062s; Tpl: 0.016s; cc: 13; qc: 24; dbt: 0.0266s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb