148.den - Bangalore,Hospet,Hampi


Advertisement
India's flag
Asia » India » Karnataka » Hampi
February 1st 2013
Published: May 16th 2013
Edit Blog Post

Do Bangalore sme dorazili o 7/00,takze po 14-hodinach jazdy.

Hned po vystupeni sa na mna vrhli riksaci,ktorych som odignoroval. Pobral som sa pesibusom na dalsiu bus stanicu vzdialenu cca 5km odkial chodia busy do Hospetu. Bus stanica sa nachadza pri zel.stanici.

Cestou som zle odbocil a ocitol sa v botanickej zahrade. Dost ludi tu cvicilo a behalo. Moc som tu nepobudol,bo mi bola strasna zima. Som si musel dat na seba aj tricko s dlhym rukavom.

Po tom ako mi naskocila navigacia som sa uz v pohode dostal na bus stanicu.

Toto mesto mi ukazalo uz pravu tvar Indie. Vsade po ceste kravy,tony odpadkov a milion ludi a samozrejme drbkovci co furt trubili. Cochin bol oproti tomuto prechadzka ruzovou zahradou.

Jedlo som odkladal na neskor,co bola chyba,bo po dorazeni na bus stanicu akurat moj spoj vyrazal. Uplne stara kraksna bez klimy,sedacky (lavice) robene pre trpaslikov,ledvaj som sa tam napratal. Cesta do hsopetu trvala cca 9.hodin. Komplet cestu z bangalore do Hospetu som absolvoval iba ja. Vacsina ludi sa presuval len medzi dedinkami max.2 zastavky.

Krajina vokol bola uplne vyprahnuta,same kozy a neskutocny bordel.

Kusok pred cielom si ku mne sadol mlady ind,furt volaco mlel ale moc som ho nevnimal,bol som uplne k.o. Na jednej obcerstvovacej zastavke mi dal okostovat tu ich mini kavu,fajn. V buse mi do notesa pisal rozne jedla co mam okostovat.

Po dorazeny do Hospetu zas otravny nadhanaci,ponukali mi riksu a ubytku v hampi,vsetko mega predrazene.

Na bus stanici som zisitl kolko stoji statny bus do Goa ,450 rupii a vyraza o 20/00,listok sa neda kupit dopredu. Hadam ho teda zozenem v den odchodu.

Po obhliadke mesta z busu som sa rozhodol,ze v Hospete (totalna diera,neskor zistene,ze takto vyzeraju skoro vsetky mesta v indii) nezostanem ale idem priamo do turistickeho Hampi.

Na bus stanici som nastupil na statny bus a uz sa viezol do Hampi. Konkudor mi nemal vidat 3 rupie,tak mi na listok napisal 3 a mam si ich vypytat ked budem vystupovat.

Cestou bolo vidiet kopa starych chramov,fakt parada.

Po pol hodine sme dorazili do Hampi,od konkudora som si vypytal 3 rupie,ten mi ich s nevolou dal.

Opat nadhanaci,takyto otravny veru neboli v ziadnej krajine.Tak som s jednym isol nech ma radost,aspon ma doviedol do dediny vzdialenej asi 5 minut chodze od bus stanice.

Priviedol ma k jednej tetke ,izba s fanom,normal zachodom za 400 rup,zjednavat nechcela,vraj niektory tu zostavaju aj mesiac a nezjednavaju tak preco by mala dat mne lepsiu cenu ked tu chcem ostat len par noci. Tak nist teda,hned sa na mna vrhli dasli ludia co tu ponukaju ubytka (cela dedina je len o ubohych ubytkach) ale nikto nechcel dat lepsiu cenu. Potom ma zas volaky clovek odtiahol a ponukol za 285 rupi,po zlave. Prave indicke ubytko ale dako som to zvladol, nech mam na co aspon spominat. Mal som jednopostel s fanom,share wc a sprcha (len hadica,humus). Izba bola trochu vlhka,zlaty Central GH v BKK ,a samozrejme nesmeli chybat moji priatelia,komari.Vedla mna byvala indicka rodina.

Islo som najst dake jedlo,zapadol som v jednej restike (tich je tu tez kopa ale strasne ubohe a drahe),dal som si mega drahe jedlo co mi odporucal ind v buse. 2 placky,ryzu,1 special placku a 5 druhov omacky,to som zapil s bananovym sejkom. Na stene mal vycapeny napis,free wifi,tak pytam heslo a on ,ze treba za to zaplatit. Nasrat. Mobilny signal v tejto dedine neni. Kupil som tu este vodu a siel nazad na ubytko.

Problem,vonku tma ,same ulicky a ja som si ani za boha nemohol spomenut, ktora ulicka je moja. Takto som behal asi pol hodinu,kym som nakonec nasol moje zasite ubytko. Pred tym mi to trvalo asi 5 minut z ubytka do restiky.

Tu som sa dal do reci s indickou rodinou co tu byvala vedla mna. Chalan vsetko prekladal. Muzi su volaky mnisi alebo co,chodia po indii a navstevuju chramy. Cestuje s nimi cela familia od babky az po male deti. Obzeral si moju minibaterku,tak som mu ju daroval aj s pohladnicou. Ponukli ma kavou,fakt dobra,este sa tu na nu naucim.

Potom som sa isol osprchovat,nieco mi fut mleli o sprche ale nerozumel som im,po tom ako som sa osprchoval mi to docvaklo co mi to hovorili,sprchu pouzivali ako zachod. No parada teda,uz sa tu vac nesprchujem.

Potom uz len hovno spanok,furt komari,sprej nezabera ani tu. Nasol som tu tycinku proti komarom,to chvilu zaberalo ale ked vyhorela zas utocili. Inac v noci je tu dobra kosa.

naklady

suchare - 10rup
kolac - 10rup
dedinsky statny bus bangalore - hospet - 28rup
bus hopset - hampi - 17rup
voda 1l - 15rup
jedlo v restike - 70rup
bananovy sejk - 35rup
ubytko v hampi - 3x - 850 rup

foto
http://min.us/mboXgD9p0o8Mna


Advertisement



Tot: 0.737s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 46; dbt: 0.4617s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb