U?ení a poslední ve?e?e


Advertisement
India's flag
Asia » India » Himachal Pradesh » Dharamsala
January 16th 2015
Published: July 12th 2017
Edit Blog Post

Geo: 32.2207, 76.3188

Dnes jde Yan s Vailou do města, mají holky holčičí den a já se vypravuji pěšky do McLeod Ganj. Beru to zkratkou přes les, což je moc příjemná cesta. Když už jsem skoro tam, potkávám nějaké místnáky, kteří se se mnou hned dávají do řeči a nabízejí mi nějaké kuřivo. S díky a ůsměvem odmítám a pokračuji dále do města. První věc na zařízení mám místní SIM. Chvilku mi to trvá, protože mi to malinko komplikují tím, že chtějí telefoní číslo někoho z Indie, což nemám, ale nakonec nacházím místo, kde to nechtějí, takže ok. Zařízeno a můžu jít na snídani. Jdu do Moon Peak café, kde mají super kafe a hlavně dobrej internet. K snídani si dávám oat porridge s medem a banánem. Chvilku surfuji na netu a pak vypínají proud a já se musím přesunout. Po cestě zjišťuji dostupnost vlaků do Jaipuru. Bohůžel internet má pravdu a není žadný dostupný 😞. Jdu do kavárny, kde jsme byli včera a kde měli zásuvky. Nacházím autobus místo vlaku a pak se učim. Kolem 16:30 se ozývá Yan a domlouváme se na busu, takže ho rezervuji. Bohůžel je nějaký problém, takže platba vypadá, že proběhla v pořádku, ale lístky jsem nedostal. Volám tedy na zákaznickou linku a zjišťuji, že mají nějaký technický problém. Blíží se čas, kdy se máme s holkama potkat v korejské restauraci a tak se balím a vyážím. Po cestě se ještě kochám západem slunce. Holky už jsou tu a Yan mi jde naproti, protože je restaurace trochu schovaná. Moc hezké místo. Objednáváme si bibimbam, bulgogi a kimchi pancake a snažíme se vyřešit bus, což se nám po jednom nezdařeném pokusu nakonec daří. Večeře je výborná a s holkama je to nakonec příjemný večer. Po jídle jdeme ještě koupit nějaké pivo na večer a vodu na zitřejší cestu. Sedáme do TAXI a jedeme k domovu. Po cestě vysazujeme Hiroko, která se dnes odstěhovala od Vaily. Po návratu jdeme k Vaile vypít pivo a ještě pokecat a nakonec jí ještě nechávám stáhnout nějakou hudbu ze svého hardisku. Loučíme se a jdeme spát, protože ráno vstáváme kolem 4té.


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.151s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.057s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb