McLeod Ganj a hooodn? deštivý den

India's flag
Asia » India » Himachal Pradesh » Dharamsala
January 14th 2015

Na místo dorážíme opravdu na čas i přes pozdní odjezd. 6:30 na hodinách a my stojíme na nádraží. S trochou překvapení zjišťujeme, že místo Dharamsaly, jsme přímo v McLeod Ganj. Sakra, minuli jsme místo, kde máme domluvené ubytko, takže jsme mohli ušetřit za TAXI. Ale co, jsme tři a tak se o TAXI dělíme. Ubytování máme zajištěné od holek známé, která tu bydlí dlouhohodobě. Celkem slušný pokoj s kuchyňkou a hlavně topným tělesem 😉. Dáváme si kafe na přivítanou s Vailou a pak si jdeme lehnout, protože fakt vydatně prší. Déšť trvá až do odpoledne, což společně se zimou pomáhá zůstat v posteli. Vstáváme kolem druhé a touha po nových zážitcích nás žene ven i přes nepřízeň počasí. Vycházíme do deště a směřujeme k místu s TAXI. Odchytáváme sdílený taxík a jedem směr centrum, po cestě nabíráme jednoho japonského kolemjdoucího, od které si necháváme doporučit místo k obědu. TAXI nám zastavuje přímo před restaurací. Dáváme si výborný oběd a kafíčko a mezi tím se venku počasí vzpamatovalo a začalo svítit sluníčko. Super, jdeme toho využít a projít se. Výhledy jsou opravdu nádherné. Sluníčko pomalu zapadá a my se vracíme do centra. Můj nedostatek kávy se projevuje a tak jdeme vyzkoušet doporučenou kavárnu. Chvilku zde sedíme a hledáme věci na internetu, jako jestli je tu His Holiness Dalai Lama. Po kávě se vracíme do restaurace na večeří a pak si bereme TAXI zpět. Já se jdu učit a Yan kecat s holkama. Pak už jen uleháme a jdeme spát...

Tot: 0.073s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 28; dbt: 0.0425s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb