נאמסטה מגואה!

Asia » India » Goa » Arambol
March 10th 2007
Published: March 18th 2007

אז הגענו לגואה בשעה טובה באמצע הלילה, והדבר היחיד שהיינו בטוחים בו זה שאנחנו באמת ליד הים..
בדרך הצטרפנו אלינו בחורה דנית ובחור אנגלי. שני אנשים מצחיקים לאללה בשם אידה ודני.

הגענו למקום שחברים המליצו לנו עליו בשם אנטוניו'ס פרדייז ורק כשהתעוררנו בבוקר ופתחנו את הדלת של החושה הבנו למה קוראים למקום ככה..
נתאר את זה בקצרה: ים, במרחק שני צעדים מפתח החדר, שמש, מלא מלא עצי קוקוס ומסעדה מפנקת על החוף עם מלצר נפאלי מקסים בשם נווארז (או פשוט רז). אחח..

אז במשך שבוע שלם פינקנו את עצמנו באוכל טוב, קצת שמש (אמא, לא יותר מדיי..), קניות (והרבה) בשווקים המקומיים - באנג'ונה וארמבול, קטנוע צמוד (דנדש!) שאיתו טיילנו בין החופים ואפילו זכינו לבלות במסיבת טראנס מטורפת בקרחת יער, כדי להיכנס לאווירה..

ביום האחרון שלנו בגואה שלחנו חבילה לארץ (תתפללו בשבילנו שהיא תגיע..) ופינינו מקום בתיק לציוד הכרחי לקראת איי אנדמן - שני ערסלים, מטקות, מקלות ג'אגלינג וקוטל יתושים חשמלי... (:

מחר אנחנו ממשיכים לצ'נאי-מאדראס, נשתמע משם..

Tot: 0.2s; Tpl: 0.013s; cc: 24; qc: 107; dbt: 0.1077s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb