Tocht naar Lhasa

Asia » China » Tibet » Lhasa
April 15th 2007
Published: April 15th 2007

"Mama, do you have a room left?" "No, no, no, room later! You sit! You hungry? Mama make food, you eat!" Na de prachtige maar vermoeiende Tiger Leaping Gorge (de foto's zeggen genoeg) rusten we een paar dagen uit bij het 'Mama's Naxi guesthouse' in Lijiang. Mama is een vrouw van halverwege de vijftig die druk bezig is om het voor haar gasten zo comfortabel mogelijk te maken. Ze kookt voor i... Read Full Entry

Photos are below

Chengdu - Lhasa 4

Een meer op ruim 4500 meter

16th April 2007

trapje
Het is overweldigend mooi, het is heeeel hoog, het lijkt me ongelooflijk spannend, vooral dat trapje is iets om van te dromen, want ik heb zo'n hoogtevrees. Milly
16th April 2007

Mooie landschappen daar! Zulke hoge bergen wil ik ooit nog eens beklimmen. Groeten van Toon
17th April 2007

waaaaauw Lina, echt super!! Lijkt wel een droom... Mooie foto's ook, zalig! ik mis je! en groetjes aan Sjoerd! Marijke x
18th April 2007

Ademloos bekijk ik voor de derde keer jullie foto's... wondermooi.
18th April 2007

Wat een angstaanjagende landschappen en bergkammen soms; een heel geruststellend gevoel overkomt me als ik jullie weer eens in de beschaafde wereld van een stadje of dorp zie. Bij dit gebergte lijken de door mij bewandelde bergen van Pyreneeen en Alpen slechts uit de kluiten gewassen heuvels. En wat een afwisseling! Op de foto's is het af en toe net alsof jullie op een of andere planeet of maan terecht zijn gekomen. Geniet van zoveel indrukwekkends en heb veel plezier! Liefs papa René

geweldig
Wat is het toch geweldig om zo met jullie deze reis mee te maken... !
20th April 2007

lijkt wel een beetje op de ardennen he!
21st April 2007

nog een keer: wauw!
wat moet dat gaaf zijn om dat te mogen meemaken...wat een mooie ervaring! ik geniet met jullie mee...waanzinnig mooie foto's en heerlijk om jullie verhalen te lezen! dikke knuffel
22nd April 2007

Ik zie geen pistes.......
9th May 2007

Wat kunnen jullie mooi schrijven en wat een mooie foto's!! Ik geniet er erg van. En wat is china bijzonder en tibet hoog en erg mooi. Als ik de foto's goed bekijk genieten jullie ook erg. Dat is mooi om te zien. Veel plezier nog!! Groeten, Marjet
16th May 2007

sjiek!
Hey Lien en Sjoerd, Het ziet er allemaal zo tof uit, de fotos zijn echt zo mooi en indrukwekkend en de verhalen ook al! Hoe gaaf is het om daar rond te lopen! Jullie zijn echt bofkonten! Nog heel veel plezier in het verre Oosten! Hou nog wat verhalen over om rond een vuurtje te vertellen in Utrecht.. Dikke Kus, Lot
31st May 2007

Proficiat!
Volgens mijn berekeningen viert Sjoerd vandaag zijn verjaardag! Van harte gefeliciteerd en een bijzondere dag gewenst, dat zal wel lukken daar ergens.
31st May 2007

happy birthday
SJOEDZ! gefeliciteerd met je verjaardag! ouwe rastafari
1st June 2007

wowowowow
He lieve Lina, Wat schrijf je toch mooi en met de foto's erbij is het helemaal goed voor te stellen hoe jullie er daar bij zitten. De landschappen zijn zo overweldigend (zoals Joaquin opeens tegen me zei toen hij een steentje opraapte 'ongelooooofelijk'). Ik vind het fijn om te lezen dat jullie het zo goed hebben. Liefs Geertje p.s. veel groeten aan Sjoerd
5th June 2007

lekker
Maar wij hebben dommels, toch ...

Tot: 0.115s; Tpl: 0.012s; cc: 13; qc: 21; dbt: 0.0799s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb