Eten.

China's flag
Asia » China » Shanghai
February 27th 2013
Published: February 27th 2013

Nadat we even waren uitgerust van de vlucht hadden we honger gekregen. Dus ik en Emiel gingen opzoek na een restaurant. Na vijf minuten lopen vonden we iets wat we durfden te vertrouwen. Een behoorlijk chic uitziend restaurant met (voor Chinese standaard) allemaal duren auto’s voor de deur.

Al snel was duidelijk dat ze ons graag binnen wouden hebben en werden we naar een tafel geloodst.. Alle serveerders wouden ons graag van dienst zijn maar ze wisten niet echt goed wat ze met ons aanmoesten. We waren namelijk niet de makkelijkste klanten. Nadat we de kaart een paar minuten bestudeert hadden bestelde met behulp van ons beste chinees twee porties van een soort gebakken reis, een groente schotel en twee fruitsalades. Uit de reacties van het personeel konden we opmaken dat onze bestelling behoorlijk uit de toon viel. Het was namelijk typisch een bestelling wat je zou doen bij een goedkoop afhaal restaurantje. Dat wisten wij ook wel maar dat kon ons even niet zoveel schelen. We waren in totaal voor ons tweeën iets van 15 euro kwijt wat voor Chinese standaard heel veel is maar in dat restaurant niets voorstelde.

Tot: 0.046s; Tpl: 0.007s; cc: 5; qc: 43; dbt: 0.0283s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb