De reis


Advertisement
China's flag
Asia » China » Guangxi » Yangshuo
November 10th 2010
Published: November 16th 2010
Edit Blog Post

De reis zit erop. Ik ben net aangekomen op de tai chi school in Yangshuo. Het is hier zo tussen half 7 en 7 al donker dus ik heb eigenlijk nog niets van China gezien. Toen we opstegen van Hong Kong naar Guilin was het al donker. Ik heb wel de avond skyline van Hong Kong en ShenZhen nog kunnen zien vanuit het vliegtuig, en dat was toch ook wel indrukwekkend moet ik zeggen. Dat zijn 2 hééél grote steden. Maar goed, ben toch zo'n 28 uur onderweg geweest. Aanvankelijk al wat strubbelingen op schiphol, waar mijn vlucht naar London al meteen geannuleerd werd door technische problemen. Iedereen moest omgeboekt worden. Uiteindelijk viel het voor mij nog mee, en konden ze me op een directe vlucht van Amsteram naar Hong Kong zetten van KLM, en nog op tijd aankomen voor de aansluiting naar Guilin. Maar heb toch weer heel wat uurtjes in de wachthallen van vliegvelden doorgebracht. Het hoort er allemaal bij.

De kamer is in ieder geval groot en netjes en internet werkt ook.

Nu op tijd naar bed en morgen om 7 uur ontbijt en dan eens zien wat de dag gaat brengen.

Advertisement



Tot: 0.139s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 49; dbt: 0.0862s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb