18.den - nanning

China's flag
Asia » China » Guangxi » Nanning
September 24th 2012
Published: March 19th 2013

Vcera vecer sme este trocha kecali s mexicanom v ramci jazykovych schopnosti.On tiez moc anglicky nevie.Chysta sa do vietnamu a laosu.Prisiel z indie.Dostavam od neho jedno mexicke peso,davam mu janosikov dukat.slovensko nepozna ale ukazujem mu ho na mape.Menime kontakty ak by nahodou prisiel na slovensko resp ja do mexika.

Vstavam po tichu ale aj tak sa mexikanec budi.Idem na ranajky,jasne,ze recepcny este spi.davam si zas to co furt.Na bus stanici sondujem bus.Na pokladni mi pisu spz busu,ten nachadzam a cakam kym zacnu pustat dovnutra.sadol si ku mne cinan,anglicky nevie.caka ma zhruba 8 hodin jazdy.Cesta do guilinu je hrozna,same jamy,vodic pozna len trubu a plyn.trubi jak splaseny ani spat sa neda.jazdi sa tu ako v hre GTA,zatrubis a vsetci sa ti uhynaju,obieha sa zprava,zlava,stredom,proste chaos.Zatial som videl len jednu nehodu.

V guiline fasujeme na stanici balicek,je v nom 0.5l voda,buchta a cukriky.Konecne sme na dialnici,su tu klasicky dva pruhy ako u nas,len tu si kazdy ide jak chce,pomaly vpravo rychly vlavo,smerovovky nepoznaju.40km pred nanningom nas odklana policia na pumpu,stojime tu asi 30 minut potom vsetky auta zasa pusta.Dovod neviem.Po ceste sme obiehali vojensku kolonu asi 25 aut tahalo dela.

Po vystupeni z busu dostavam facku,v buse bolo 23 vonku je 33 stupnov.Hladam bus c .6 do hostelu.Po kratkom bludeni ho nachadzam.Treba ist hore poschodoch a potom dolava az nakoniec,tam su stanovistia busov.Netreba chodit pred stanicu tam nic neni,len taxi.Cena je 2rmb.Po ceste sa spusta riadny lejak.Voda nestiha odtekat z cesty.V jednom useku je voda do polovice motorky,chudak vodic.

Po vystupeni na 19 zastavke uz len poprskava.Ludia ma smeruju do ulicky k hostelu.Zostavam tu do piatka,v plane je hlavne oddych a nacerpanie sil pred vietnamom.Viza do vietnamu budu v stredu vecer,dal som si vybavit za tri dni za 380rmb.Zajtra si idem kupit listok na bus do hanoia.

Izba je pre 4 ludi,niekto tu uz je,starsi japonec.Angl ak ako ja.Sprchy su spolocne,su tu len dve a to sa sem za poplatok mozu dojst sprchovot ludia z ulice ale nikoho ineho som tu zatial nevidel len hosti.Hostel sa vola lotustrain station.

Po ubytovani idem na prieskum okolia.nachadzam predajnu na listky do hanoia.je tu strasne moc mopedistov.jest idem zas do dicosu,chcem si dat ine jedlo ale to nemaju,davam si zas to iste.davam si aj zmrzku za 2.5rmb,ale nic moc,kornutok je volaky stary.zajtra si dam radsej v mcdonalde.idem do sprchy,na net a mozno citat pipa a poga.

ranajky - 5rmb
ubytovanie 4 noci - 220rmb
zmrzlina - 2.5rmb
3d viza do vietnamu - 380rmb
bus c6 do ubytka - 2rmb
vecera dicos - 15rmb

Tot: 0.864s; Tpl: 0.012s; cc: 12; qc: 45; dbt: 0.5818s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb