19.den - Nanning


Advertisement
China's flag
Asia » China » Guangxi » Nanning
September 25th 2012
Published: March 20th 2013
Edit Blog Post

Vecer dosol na izbu stary japonec ale uz som bol rozospaty.Rano som potiahol do 8/15,japonec uz na izbe nebol.Stretol som ho v lobby.V plane som mal kupu listku do hanoia a people park.

Na ranajky som behol cez cestu do vyvarovne podobnej v guiline a yangshaou.dal som si nudel s masom,zaliate horucou vodou za 4.5rmb.Maso bola pecinka,fuj,este ze len par kuskov.

Vybral som sa na hlavnu ulicu smer zel.stanica,na pravej strane po ceste je predajna listkov.Je to zhruba v strede medzi hostelom a stanicou.Treba hladat v nazve langdon.Do okienka som strcil papierik kde som mal po cinsky napisane bus hanoiu.predavacka vedela anglicky.Bus o 8/00 nejde odtialto,ide o 7/45 tak beriem ten.Po ceste do parku hladam bus stanicu,nenachadzam.Na ulici su same obchody s
mopedami,skutrami,ebikami.

Konecne po 30 min prichadzam k parku,len nikde nevidim vstup.Pytam sa miestnej.Naviguje ma do postrannej ulicky.Na konci je vysliapana cesticka do parku,zas ideme zadarmo.Park je nadherny a strasne velky.Opat vela cviciacich ludi.Hraju tu aj volejbal len maju dost velku a lhaku loptu.Skusam 3 stroje na
cvicene,jeden na nohy,dalsi na trup a posledny na ruky.Perfektne.V parku je zadarmo aj mini muzeum o vyvoji zeme.Je tu par skamenelin,kamenov a dvaja dinosauri.davam si parok,fotim palmy,ktorych je tu az tu aj velke jazero.

Opustam park,nacase,bo zacina poprchat.Kupujem pivo a davam si ho v hosteli, na izbu prichadza dalsi japonec,davame hrusku,ta sa mi uz mina,neviem ci
vydrzi do vietnamu.

Dalsi vylet smer stadion.Je dusno a teplo,hruska a pivo spravili na tom slnku svoje,idem do parku,nachadzam lavicku a spim.Po chvili sa budim a pokracujem smer stadion.ten je onicom,uplne nist ale dolezite je,ze lepim prvu spartakovsku nalepku.Inde sa nedalo,sade boli ludia a zly podklad.

Este ma napadlo,pred prvym parkom som bol na poste poslat picovy pohladnicu,v rade som stal 20 minut,takze chcem za to pivo po prichode domov.Predomnou posielal chlapik balik.Takto to tam funguje.Donesiete veci co chcete poslat,postarka vam ich prebere ,vlozi do krabice,zabali,zapaskuje odvazi,vy zatial vypisete prievodku a adresu na balik,zaplatite a uz to ide.takze netreba nosit vlastne krabice,vsetko vam daju na poste a aj za vas spravia.Baliky sa neprevazuju spagatom ako u nas.Zajtra tam idem zas,skusim poslat dvd s fotkami ak bude dobra cena.

Po ceste do hostelu si kupujem 3 mandarinky a zmrzlinu v mcdonalde,ta uz je omnoho lepsia ako ta z dicosu.Japoncovi davam mandarinky on mi dal tiez neake
cudne ovocie.nejde net,som chcel prepisat dalsie dni. Sranda bola v papiernictve,kde som musel kupit dve pera a obalky.Obe domace pera som stratil,jedno som zabudol v yangsuhou pri keske a druhe mi muselo vypadnut v nanningu v parku.pera v pohode kupene ale obalky problem,cinanky nehovorili anglicky,tak som im nakreslil obalku a uz mi aj niesli.Je to ale obycajna obalka,nie bublinkova,na izbe to vystuzim volakym kartonom,hadam sa dvd neznici.

Na veceru som si dal zas humus z obrazkoveho menu.Maso humus,vyjedol som len ryzu,hriby a zeleninu.Po sprche som isiel spat.japonci nechrapu ani nerobia bordel,tak v pohode spanok.

naklady

ranajky - 4.5rmb
voda 1.5l - 3rmb
pivo - 4rmb
posta - 4.5rmb
bus do hanoia - 148 rmb
obed - 15rmb
mandarinky 3x - 2.84rmb
zmrlina mcdonald - 3rmb
pera 2x + 2x obalky - 1rmb

fotky

http://min.us/mNZvMbDU22AFg

Advertisement



Tot: 0.599s; Tpl: 0.012s; cc: 11; qc: 46; dbt: 0.3462s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb