Taas näitä päiviä!!!

December 7th 2012
Published: December 8th 2012

Carrie tappajapaahdinCarrie tappajapaahdinCarrie tappajapaahdin

Carrie tappajapaahdin.
Elien oli taas sellainen päivä, että sitä miettii millä on selvinnyt hengissä tähän asti.

Lähdin töistä viideltä ja vasta puoli seitsemältä huomasin että olin jättänyt tietokoneen työpaikan pöydälle. Tässä vaiheessa en vielä tiennyt mitä olisi edessä.

Muutaman puhelinsoiton jälkeen tietokone oli pelastettu työkaverin avustuksella ja seuraavaksi lähdinkin onnellisena salimarkkuilemaan. Markkuilun jälkeen aloin etsimään puhelintani , mikä oli tietenkin hukassa. Pienen etsinnän jälkeen se löytyi pukukaapin perältä, enkä tässäkään vaiheessa vielä manaillut huonoa päivää.

Kun puhelin oli löytynyt, niin seuraavaksi oli hukassa kotiavain. Mun kotiavain on sellain hotellityylinen kortti, joka tietysti hukkuu helposti tälläiseltä sähläriltä. Avainta kuumeisesti etsiessäni pukuhuoneeseen tuli pari kinkkiä, jotka pienen ihmettelyn jälkeen osoittivat lattialle. Siellähän se kortti oli lattialla piilossa ihan naamani edessä. Tässäkään vaiheessa en ajatellut, että olisi huono päivä.

Kun lopulta pääsin kotiin ja aloin valmistautumaan iltaan, niin seuraava vastoinkäyminen tuli kyllä ihan puskan takaa. Ajattelin syödä vähän paahtoleipää nälkääni ja meninkin keittiöön valmistelemaan sitä. Vermeiden otto jääkaapista meni ihan hienosti, mutta kun koitin siirtää paahdinta lähemmäksi itseäni niin alkoi tapahtua. Tietysti mun sormet meni sinne paahtimen sisään ja sain kauhean sähköiskun. Kaikki meni pimeäksi ja sähärin ansiosta tein muutaman liikkeen, millä olisin voittanut minkä tahansa Talent-/tanssikisan. Savun hälvettyä aloin tarkistamaan vahinkoja ja totesin pöllähtäneenä, että meni varmaan sulake koska en nähnyt mitäään. Huoneiston sulakkeet olivat kummiskin OK, joten nyt oli jotain muuta vialla.

Käsi oli vielä ihan puutunut ja sitä kihelmöi kovasti kun nilkutin respaan kertomaan ongelmastani. Pienen säädön jälkeen sainkin sähköt takaisin ja pysyin jopa hengissä ruokailun ajan. Tässä vaiheessa tuli mieleen, että kannattaakohan sitä avata kaljaa ollenkaan tälläisenä päivänä.

Suomalaista miestähän ei pienet ongelmat hetkauta ja avasinkin rohkeasti päivän ekan olusen. Kaljan jälkeen olin erittäin varovainen ja kun lähdin naapurin kanssa ravintolaan, niin annoin hänen mennä tien viereen hakemaan taksia. Itse olin paksun pylvään takana piilossa ja toivoin ettei taivas putoa niskaan. Baarikeikka meni lopulta ihan kivasti, mutta kun tulin kotiin, niin poltin käteni siihen samaan paahtimeen leipää paahtaessani.

Luultavasti tuo paahdin on joku Stephen Kingin kirjasta karannut tappajakone. Joku kaunis yö herään siihen kun paahdin on mun sängyn vieressä valmiina viemään mun henkeni. Tai sitten se hypää samaan suihkuun mun kanssa. Jos musta ei enään tämän jälkeen kuulu mitään, niin syy on varmaan tuossa helvetinkoneessa.

Paahdinta ostaessani kaupassa oli ihan selkeä varoitus laitteen pahantahtoisuudesta: Made in China

Tot: 0.124s; Tpl: 0.013s; cc: 10; qc: 53; dbt: 0.0733s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb