Beijing - The Arrival

April 29th 2007
Published: August 8th 2007

Beijing 2007Beijing 2007Beijing 2007

Onze nationale trots

The Great Adventure China 2007 starts now

Summary: After a good flight from Amsterdam to Beijing we arrived this morning around 8.45 in China. Stay tuned for our new adventures.

Monkey and Bear.

Lieve vrienden en vriendinnen

Ons avontuur China 2007 is begonnen. Rond 12.30 uur waren wij gisteren op het vliegveld (met dank weer aan Heine).
Het inchecken verliep super snel zodat wij binnen de kortst mogelijke tijd aan ons eerste heerlijke glaasje 'sap en hapje'
zaten. Ons vliegtuig vertrok precies op tijd (dus Toos soms gaat het toch nog wel eens goed bij onze vaderlandse luchtvaartclub).

Na een prima vlucht, lekker gegeten en geslapen, zijn wij om 08.45 uur plaatselijke tijd geland.

De formaliteiten verlopen in China steeds sneller. Je kan goed merken dat de Olympische spelen 2008 steeds dichterbij komen. De eerste keren dat wij vanuit Hong Kong naar China zijn geweest werd je bij de paspoortcontrole behoorlijk lang opgehouden. Vorig jaar bij binnenkomst in Beijing ging dit al een stuk sneller en nu was het echt supersnel.

Bij iedere balie staat ook een kastje waar je kan stemmen (en daar houden wij
Beijing 2007Beijing 2007Beijing 2007

Achter het eerste raampje op het bovendek zit Monkey
Nederlanders zo van) of je tevreden of ontevreden bent over de afhandeling.

Kortom wij stonden binnen een paar minuten bij de bagageband en daar zagen wij onze koffers al. Taxi geregeld en rond 11.00 uur waren wij in ons hotel. De rommel uitgepakt, de laptop aangesloten en samen een klein tukje gedaan.

En nu gaan wij onze eerste dim summetjes o.i.d eten. Wordt vast weer smullen

Onze chauffeur Li Peng hebben wij inmiddels ook weer te pakken gekregen (dus dit komt goed Piet) en die haalt ons morgen rond 09.00 uur op. Wij denken er over om met Li morgen naar DE MUUR te gaan. Wij zien wel.

Het weer en de temperatuur zijn fantastisch. Kortom wij gaan er de komende maand heerlijk van genieten

See you next time on the travelblog

Monkey and Bear

Beijing 2007Beijing 2007
Beijing 2007

Monkey geniet van haar 'sapjes' in de KLM lounge

30th April 2007

monkey and bear's travelblog
Hi Monkey and bear van nr 17 Eindelijk jullie travelblog bekeken. Heel leuk! Geniet maar lekker; lijkt een fantastisch land. Ik probeer het te blijven volgen. Ivonne van nr. 16

enjyoy your stay
hai monkey and bear..het begin is al goed.geen vertragingen.. super vlucht and dinner..business?? wat wil een mens nog meer.. nog dank voor jullie kaart tgv mn verjaardag..het was erg leuk en genieten daar op rügen! zon zee en strand..und ein sektfrühstuck!! sehr schön!! viele spargeln gegessen..dat is wel wat anders dan kikkerbilletjes.hahah..k verheug me op jullie belevenissen..laat me mee genieten..en ik laat me graag informeren..groetjes en take care!! syl en dick

ff snel
Hallo daar, Sorry dat ons gesprek afgelopen vrijdag zo kort was, maar ik stond even "de lunch mee te geven" maareh toch nog even zo, geniet van jullie avontuur en houd ons op de hoogte. dikke kus, uit Den Haag

China
Aad en Ineke, Jullie zitten dan wel in China maar wij hebben koninginnedag gevierd. En hoe. En PSV is kampioen geworden in een zinderende sfeer. Ajax tweede en AZ derde. "Ons" Heerenveen versloeg Feijenoord met 5 - 1. Geniet ze en ik blijf jullie volgen.

Tot: 0.56s; Tpl: 0.014s; cc: 22; qc: 150; dbt: 0.4172s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.4mb