Paa varmt vand og kiks!

Asia » Cambodia » South » Phnom Penh
August 16th 2006
Published: August 16th 2006

Last episode: Full Moon, Daniel tog hjem, turen gik til Kuala Lumpur, saa Petrona Towers og var oppe i TV Taarnet (276m)! Paa varmt vand og kiks! - en novelle fra august 06 ... Read Full Entry

Photos are below

Supermand -Maya Bay- Phi Phi LeySupermand -Maya Bay- Phi Phi Ley
Supermand -Maya Bay- Phi Phi Ley

The Beach a.k.a. Maya Bay har nu ogsaa faaet sin helt egen supermand!
Egypteren -Maya Bay- Phi Phi LeyEgypteren -Maya Bay- Phi Phi Ley
Egypteren -Maya Bay- Phi Phi Ley

Foerst kom supermand, saa blev der skam ogsaa tid til lidt Egyptisk dans... vi keder os for meget!
Bruce Lee! -Maya Bay- Phi Phi LeyBruce Lee! -Maya Bay- Phi Phi Ley
Bruce Lee! -Maya Bay- Phi Phi Ley

Heldigt for os at Simon har laert Karate under Vietnam krigen! Det blev brugt paa Maya Bay da vi blev overfaldet af 3 stive thai'er!
Har du set The Beach - Phi Phi LeyHar du set The Beach - Phi Phi Ley
Har du set The Beach - Phi Phi Ley

...her handlingen udspiller sig i denne gribende oscar-vindende film som thai'erne ser i snit 4 gange om dagen
The Beach - Phi Phi LeyThe Beach - Phi Phi Ley
The Beach - Phi Phi Ley

endnu et billede af Maya Bay!
Jay - Phi Phi LeyJay - Phi Phi Ley
Jay - Phi Phi Ley

jeres eget boyband del 1
Nik - Phi Phi LeyNik - Phi Phi Ley
Nik - Phi Phi Ley

jeres eget boyband del 2
Monkey Beach #1 - Phi Phi LeyMonkey Beach #1 - Phi Phi Ley
Monkey Beach #1 - Phi Phi Ley

Abe stranden! En del af vores sightseeing tur- Vi elsker aber, og her fik vi nok paa den gode maade, ca. 20-25 aber der kaempede om vores opmaerksomhed! Nyd billedserien!
Monkey Beach #2 - Phi Phi LeyMonkey Beach #2 - Phi Phi Ley

Monkey Beach #6 - Phi Phi Ley

Monkey Beach #7 - Phi Phi LeyMonkey Beach #7 - Phi Phi Ley
Monkey Beach #7 - Phi Phi Ley

suey suey Nik og Jay
Det kan betale sig at vente, glimrende rejseberetninger. I skriver saa man foeler man selv har vaeret der. Jeg kunne nok godt undvaere at vaere i Sibolga. Det lyder ikke rart der. Chaufforen der leger "kylling" med de modkoerende. DAMM Him.Jeg har set the Beach IRL og det var nothing much, men fantastisk med det klare blaagroenne vand og alle de fisk i fantastiske farver man kan roere ved. Ja vi taenker at "koldt vand" er en selvfoelge. Typisk selvfede europaere. at tage ting for givet. Det må have vaeret svaert at loesrive sig fra Monkey Beach, de ser meget soede og fraekke ud. Fortsat god tur. Pas på hinanden og tak for historien.

suey suey Nik og Jay
dejligt at høre fra jEr

Pas på maniacs
Fundet den her information om Cambodia. Road Safety: The Taxis are dangerous, especially around the borders. They are inexperienced drivers who careen down the highways at unsafe speeds. These kind polite people turn into maniacs behind the wheel. Potholes and rough roads slow down everything else.
17th August 2006

hey simon og søren. en lille bitte hilsen her hjemme fra regnfulde DK... er glad for at læse jeres blog. hils omkring jer ude i det store asien og ikke mindst på kho phangang hvis i nogen sinde tør komme tilbage dertil :) lev livet
17th August 2006

nåh, så kommer der lige et hej fra mig også, i brokker jer jo lidt ku jeg se...;-) lækkert at i får skrevet så meget og godt! håber ikke i skal køre mere med alt for mange sindsyge buschaufører - men det skal i nok...! det lyder jo godt, man kunne godt blive lidt misundelig når man ser de fantastiske billeder i har taget - altså bare en lille smule - næsten ikke altså...hmm håber bare i nyder det videre alt det i kan! godt i er ved at få styr på de små gulbrune mennesker der bare vil have jeres penge, de har vist deres helt eget regelsæt for livet dernede! pas på jer selv! super søde aber forresten. knus
20th August 2006

betænksomt
Kære Simon Alexandra og jeg er nu tilbage i Århus. Tak for dine søde ord om min far. Han blev begravet fra Frederiksberg Kirke, ved en meget smuk højtidelighed. Vi sluttede af på café Cilantro, det tidl. Prag, hvor vi i familien har holdt flere store fester. Så det virkede helt rigtigt at samles med venner og famile dér. Selv om det var sørgeligt, var der en varm og god stemning. Jeg var rigtig glad og rørt over den opbakning der kom fra alle. Og du er ude på den store Do Asia tour! Ud fra det lidt jeg har læst, lyder det som om I er godt i gang med at blive kloge på verden og jer selv. Det er rigtig sundt at komme fra velfærdsDK til nogle helt andre samfundsforhold, og finde ud af hvordan mennesker er der, på godt og ondt. Og sikke smukt der er. Hav det nu godt og pas på jer selv. Hilsner din fars kusine (hvad er man så? en tante af en slags. Lyder lidt "støvet"...) Milena
22nd August 2006

hey drenge
Nu er det vist på tide med en kommentar til bloggen- bedre sent end aldrig. Det var en rigtig god historie denne gang, hvor lyder jeres oplevelser fantastiske, vanvittige og spændende. Jeg kan jo godt se, at jeg skal rejse igen, for det kribler efter jeres beretninger og gode beskrivelser. Det lyder en smule vovet engang imellem, men i er jo heldigvis cool, så jeg er ikke nervøs(kun lidt). Alle de steder i besøger, er misundelsesværdige og det må bare være minder for livet. Glæder mig til at høre om Angkor Wat, det må i gerne skrive lidt om:-) Pas på jer selv, kh maria(simons søster)
4th September 2006

Hey
Hawdy Guys Nå nå I holder nok ikke hvad I lover, vi skulle have en snarlig opdatering efter vand og kiks, vi er jo nogen der følger med . He he
7th September 2006

HEJ Alle Læsere af denne blog
Er der nogen der har hørt noget fra Banditterne (Simon og Søren) efter den 20. august. Jeg bliver bekymret så det ville være rart hvis nogen havde hørt noget eller fået mail, bare så jeg ved at de har det godt. Hilsen Simon´s mor

Tot: 0.087s; Tpl: 0.012s; cc: 7; qc: 41; dbt: 0.0487s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb