Da var jeg paa plass i Siem Reap


Advertisement
Cambodia's flag
Asia » Cambodia » North » Siem Reap
April 23rd 2007
Published: April 23rd 2007
Edit Blog Post

Hm.
Internettstedet stenger visst naa.
Daarlig timing, ass.

Sant og si, Helge. Jeg fatter ikke at jeg klarte aa forlate 4000 oeyer pa e'n gang, jeg heller.
Jeg loep vel rundt med LP-ben, da vettu.
LP-ben er bena som tegneseriefigurene faar naar de loeper veldig fort.
Hvem har vel ikke sett Onkel Donald loepe fra hunder eller andre farlige ting?

Ja, men da maa jeg visst gaa, jeg.
Haha.

I morgen er det forresten Angkor Wat. Moder over alle templer i verden.
Det er forresten varmt her. 35 grader og oppover + luftfuktig.
Huden min bobler.
Og kambodsjanerne sier: "WHat happened to your skin?"
Eller
"Look! Your skin is boiling"

"Jaggu.
Visst faen" svarer jeg da.

Hilsen hyggeligper i hagen




Advertisement



Tot: 0.195s; Tpl: 0.013s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.0383s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb