Terug in Afrika


This journal has been deleted.
COMING SOON HOUSE ADVERTISING ads_leader_blog_bottom



Comments only available on published blogs

29th April 2008

apenreis
Beste Philip en Ingrid, allez het avontuur is weer begonnen zie ik. Het is toch een continent waar je zo verliefd op kunt worden, maar natuurlijk moet je er de Afrikaanse mentaliteit bijnemen. Op vakantie ok, maar om daar constant in en met te werken lijkt me toch nog iets anders. Blijkbaar hebben jullie beter weer dan de vorige reis, en alleszins beter dan hier want na een schitterend weekend is het weer van datum... regen, wind. Nog een prettige reis verder en keep in toucht. Groetjes, Geert
30th April 2008

Game vs. Tuinkers
Ik zit sinds vorige week volop te genieten van de tuinkers en rucola die gekiemd zijn in mijn minituintje en de koolmees (eerste vogeltje sinds we er wonen) die geregeld op onze Viburnum 'Huron' trippelt. Als ik dan lees dat jullie momenteel omsingeld zijn door leeuwen, hippo's, visarenden en chimps in het regenwoud, dan wordt lijkt mijn tuintje toch weer erg klein... Geniet ervan!
1st May 2008

Ziet er weer fijn uit
Hoi reizigers, de foto's geven ons inderdaad al een aardig tipje van de sluier. Het ziet er weer een mooi reisje uit. Doe toch maar voorzichtig op de weggetjes ginder. Geniet van de vele diertjes en tot de volgende blog.

Tot: 0.127s; Tpl: 0.007s; cc: 11; qc: 69; dbt: 0.0614s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb