Zuid-Afrika deel 3

Africa » South Africa » Western Cape » Cape Town
October 17th 2014
Published: October 17th 2014

Beste mensen, De laatste blog ben ik bij Tsitsikamma geeindigd. Hier zijn we naartoe gereden en op de route hebben we de "big tree" bezocht, dit was een boom die 1000 jaar oud was en boven alle bomen in het woud uitstak. In het nabijgelegen stadje Stormsriver zijn we naar een erg leuk hippy hostel gegaan, hier hadden ze een aantal erg leuke huisdieren, waaronder een rastageit, Deze kwam af en toe... Read Full Entry

Photos are below

18th October 2014

Zuid- Afrika deel 3 (slot)
Hallo Roy&Mylene, Weer een prachtige reis is voorbij en wat hebben jullie weer een heel mooi land "ontdekt" mooie foto,s genomen.Ik heb weer genoten van alles wat jullie geschreven hebben,jammer dat het "boek" weer uit is. Zeker ook voor jullie....maar ja Roy & Mylene aan alles komt aan eind ook aan zo,n schitterende vakantie...:). Het was heel fijn een beetje met jullie mee te reizen. Nice flight back home xx xx

Tot: 0.051s; Tpl: 0.015s; cc: 9; qc: 21; dbt: 0.0242s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb