Zuid-Afrika Deel 1

Africa » South Africa » Gauteng
October 3rd 2014
Published: October 3rd 2014

Beste mensen, Vrijdagmiddag 26 september zijn we aan onze reis naar Zuid Afrika begonnen . Met de vingers gekruist hebben we de trein naar Schiphol genomen, we wisten namelijk nog steeds niet zeker of ons vliegtuig wel vloog ivm de staking van Air france. Daar aangekomen was ons vliegtuig gelukkig ingepland en konden we aan onze vliegreis beginnen. De vlucht was gedurende de nacht dus we heb... Read Full Entry

Photos are below

4th October 2014

Blog Zuid Afrika
Wat heb je weer een mooie blog geschreven Roy ! Het is als we het lezen of we erbij zijn. Hopelijk heb je nog vaak internet zodat we op de hoogte blijven .xxx.mam en pap
5th October 2014

Fantastisch
Hey Roy, Kevin en ik hebben 3 jaar geleden ook een rondreis door ZA gemaakt. Heel veel plezier tijdens deze prachtige reis. Wij lezen met genot jullie verslag en genieten nog eens na. Groetjes, Kevin en Fleur
7th October 2014

Enjoy the ride....
Wow, alweer een verre reis..ditmaal naar Zuid-Afrika! Mooi geschreven en al de nodige avonturen meegemaakt (ik zeg niets over de autosleutel :-) ). Heel veel plezier, Hakuna Matata en blijf schrijven! Dennie, Sonja & Isabelle
10th October 2014

Afrika trip
Roy en Mylene, Zeet geer mieljaar alweer weg. En veer mer werreke, tenminste....! Prachtige foto's en sjoen natuur. Geneet mer daovaan. Aoch unne good gedocumenteerde blog. Geer weurt al kinners. Tot de vollegende kier. Groette oet Bung. Ine en Jef
14th October 2014

Hakuna matata!
Hey Roy en Mylène... Te gek, alweer op reis, en wat voor een! Heel veel plezier en geniet van al het moois dat op 'jullie pad' komt (of oversteekt...). Groetjes en dikke poen X Linda

Tot: 0.06s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 26; dbt: 0.0238s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb