Namushasha Lodge near Kongola


Advertisement
Namibia's flag
Africa » Namibia
May 5th 2018
Published: May 7th 2018
Edit Blog Post

Het ontbijt maar laten schieten. Stonden er om 7 uur en moesten tot half acht wachten. Ze hebben hier het systeem dat ze voor elke klant apart bereiden. Wel prettig maar duurt vreselijk lang. Nu waren we om 8 uur 100 km verder. De Caprivistrook blijft een vreemd fenomeen in Namibiƫ. Totaal anders qua bevolking en landschap. Alleen het weer blijft een beetje hetzelfde al is dat ook niet helemaal waar als je dat met Swakopmund vergelijkt. In Kongola een hotdog in een soort bakkerij gegeten en toen we vroegen om koffie werd er voor ons gezet. De lodge is luxe vergeleken met de boomhut waar we vandaan kwamen. Jannie is met een boottrip mee van 3 uur. Ik ben maar hier gebleven met een biertje en een boek. Genoeg krokodillen en nijlpaarden gezien. Ik ben net terug van de boottrip en heb me prima geamuseerd. Het was een leuke tocht die me soms deed denken aan het varen op de slootjes bij Nieuwkoop. Wel een andere vegetatie en de slootjes waren breder. Hele mooie vogels gezien en nijlpaarden, zelfs een groep van 8. Ik zat met 4 Duitsers in de boot. Een van hen werkte en woonde in Windhoek. Hij bouwt de daken van de lodges. Goede business wat ik er van hoorde. Vanavond onder een schitterende sterrenhemel buiten zitten eten. Na de boomhut genieten we van de luxe van de lodge.


Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5


Advertisement



Tot: 0.073s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 27; dbt: 0.027s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb