Ngepi Camp vlakbij Divundu

Africa » Namibia
May 4th 2018
Published: May 5th 2018

4 Mei - Ngepi Camp vlakbij Divundu

Elektriciteit en verbindingen werken niet altijd in afgelegen gebieden. We hebben een paar keer geprobeerd nog iets door te seinen naar onze blog maar tevergeefs. Vanochtend naar het Mahango Game Reserve geweest. Door velen de hemel in geprezen en naar onze smaak terecht. Een combinatie van rivierlandschap, uitgestrekte vlakten, onderbroken door dichte bebossing met veel wild. De vele dieren die we al gezien hadden komen hier ook voor. Nieuw zij de buffels, kudu’s en wilde zwijnen. We hebben wel een kwartier stilgestaan voor een enorme olifant die nerveus werd en met z’n oren begon te flappen toen een auto vlak voor ons hem wilde passeren. Verder een rustig middagje op de camping. Vanuit de boomhut zicht op een stel nijlpaarden, die ook ’s nachts hun geknor laten horen. Een van de foto’s laat de toegangsweg zien. Het blijft wennen om een stuk door ondiep snel stromend water over een stenen bedding te rijden maar er is geen andere manier om de camping te bereiken. De stilte van 4 mei heerst hier ook als je na het eten in het donker weer terugloopt naar je hut. Een goed moment om met je gedachten elders te zijn.

Tot: 0.031s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0146s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb