Anti Atlas

March 28th 2011
Published: March 30th 2011

PIekne jest Maroko.
Potrzeba czasu na przemierzanie tych zachwycajacych krajobrazow, poznawanie ludzi i fajnie ze go mamy.
Kazdy dzien niesie tyle wrazen, ze zdaje sie jakbym wyjechala z domu pol roku temu. Podroz nie meczy ale wciaga i zachwyca coraz bardziej . Im wiecej roznorodnosci poznanych w drodze, tym wieksza ochota i ciekawosc spotykania nastepnych miejsc, obyczajow, twarzy, smakow.
Ostatnie 3tyg spotykalismy tylko miejscowych, w ostatnich dniach widujemy juz coraz wiecej europejskich twarzy( Pozdrawiamy serdecznie Ele i MAriusza😉
Jestesmy w pieknym masywie Antyatlasu. Wioska Tafraut posrod skal, okolica robi niesamowite wrazenie. Dziwne, ale pierwszy raz dzis wystawilam sie do slonca (dotad nosilismy wszystko z dlugimi rekawami i nogawkami chroniac sie przed sloncem i tutejszym obyczajem)
Wioska niedaleko Agadiru, ale z dala od zgielku i tlumow.
Nie mam weny od kiedy nas nie pozdrawiacie. Dodam moze toche fotek to i tak wiecej opowie niz slowa (cytujac Justyne cmok).

;
Targ wielbladow GueleminTarg wielbladow Guelemin
Targ wielbladow Guelemin

500-1000DH= 50-100euro,mozna targowac. SAmice sa drozsze. A za kobiete( t.zw gazela) min 3 szt trzeba dac. Kiedys to i 50 dawano mowi mi TUareg handlujacy ladnym stadem
TazzikaTazzika
Tazzika

tak kiedys budowano
TafrautTafraut
Tafraut

w dole
Belg Jean VeramaBelg Jean Verama
Belg Jean Verama

taka sobie zaaranzowal instalacje-pomalowal kilka skal w dolinie. Chociaz w 1984roku slady farby na kaktusach i ziemi widoczne sa do dzis, odejrzewamy ze ktos to odrestaurowuje;)

31st March 2011

tez mam taki wielbłądzi uśmiech jak jestem w górach ;) Pozdrowienia dla całej waszej trójki, bo Jabol to największy nomad wsród psów;)

ciekawe to Ma-rock-anskie rock-ko-ko...

Tot: 0.129s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 61; dbt: 0.0777s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb