25.den - sidi ifni


Advertisement
Morocco's flag
Africa » Morocco » Guelmim » Sidi Ifni
December 23rd 2017
Published: January 1st 2018
Edit Blog Post

Rano o 7/20 vymotanie sa z postele.

Poskok tu uz zacinal chystat ranajky ale samozrejme mne este nedal, sak su az po 8/30.

Toto ubytko kvoli majitelovy a jeho chovaniu isto neodporucam, cisty ojebavacsky kokot.

Na hlavnej ceste mam stastie akurat prichadza bus c.31 smer agadir.

Je mi volako blbo, zrejme som volaco chytil este od polakov z minuleho mesta resp cul od cecha, ten mal furt sracku.

Nakonec vyskakujem o zastavku skorej ako som chcel, bo som myslel,ze sa uz dogrcam.

Moje kroky vedu do atm, vsetko ok len je neaky pomaly, cakam, cakam, cakam a penaze furt nikde. Len my to vyfluslo kartu a volaco napisalo po arabsky resp francuzsky. Este som chvilu cakal a nist. Som zvedavy ako sa bude tvarit moj revolut ucet po tomto neuspesnom vybere.

Prichadzam k hotelu ctm pri hotelu sindibad, kupujem listok, bol som v tom ,ze bus pojde aj odtialto, no nie, musim sa drbat na cca 3km vzdialenu stanicu.

Furt mi je nahovno. Parkujem pri dalsom atm, vyber 200dh v pohode.

V malom obchode kupujem vodu a malu colu. Cola mi robi dobre, odgrgavam si a hned mi je lepsi.

Na hlavnej bus stanici uz len posedavam a cakam na moj bus.

Ten nakonec meska pol hodinu.

Opat si sadam k oknu, miesto mam v ulicke, batozinu opat berem hore.

Jebeme sa slimacim tempom cez cele mesto az k casti inezgane, kde priberame dalsich cestujucich. Nastupuje aj cesky par, ktory neskor vystupuje v tiznite tak ako asi 3/4 osadenstva.

Vedla ma si sada tlsta stara vidlacka. Zistuje sa,ze ma uplne inde miestenku ale vobec nereaguje, tak chalan si ide sadnut na jej miesto.

Celu cestu grga, fakt pica, nastasti v tiznite po vyprazdneny busu si odsada.

Tam menis sok, bo po vystupeny ludi bus zacal smerovat zasa nazad do agadiru. Za mestom parkujeme na pumpe, obcerstvovacia pauza. Bus ma konecnu az v dalekej dakhle.

Potom uz nerusenou cestou pokracujeme do mojej cielovej destinacie.

Chalan co sedi predomnou ma ponuka cokoladou, moje prve jedlo.

Konecne sa dostavame hrkotajucou cestou k moru. Paradny vyhlad, neskor je cesta uz opat ok, kvalitna asfaltka.

Po vystupeny v sidi ifni smerujem hned do hotela suerta loca . S tym, ze si hned lahnem a zahajim liecenie, je mi fakt nahovno.

Na ubytku sok, majitel ma vedie na terasu, tam 4 steny a nad nimi natiahnuta plachta. Mega stan, postele bez navlecok, mega tvrde. Pici keby som to nemal rezervovane uzaj sa zbalim a idem kade lahsi. Za 7€/noc nehorazne ubytko. Neskor mi domaca prinasa mensi spacak. Postele fakt nakokot tvrde, jak keby som spal nazemi.

Z terasy je fajn vyhlad, zarabam si teraflu, to po chvilu zacina posobit a je mi lepsie.

Idem na mensi priesku mesta, je to trosku do kopca ale v pohode, cez miestny trh kde predavaju zvacsa second hand veci resp veci z 90-tych rokoch sa dostavam k miestnemu jedlovemu trhu.

Volne zavesene maso bez chladenia ma uz niako neprekvapuje.

Najskor som si chcel dat opat ryby ale je mi furt blbo, tak davam len kavu s mliekom a dva cerstvo spravene koblizky.

Ako vsade i tu sa plati az po zjedeny jedla.

Este zastavka na nutelovu placku a uz okolo 20/00 lezim v posteli, zababuseny v spacaku, dvaja nemci co su tu mi davaju este deku, ja na sebe aj bundu a capicu.

Nemci maju vlastne spacaky.

Okamzite zaspavam, nehorazna zima, uz nech som odtialto prec.

Jo a co sa tyka neuspesneho vyberu, nic mi to nestrhlo avsak zato druhy uspesny vyber mi pridal este poplatok 23dh za vyber, pri tom to tam nikde nebolo napisane. Preto odporucam vyberat peniaze len v postovej banke al volaco sa vola, proste ma zlte bankomaty.

naklady (1€ = 11,0349dh dh=marocky dirham)

mhd busc31 do agadiru : 5,5dh

ctm bus agadir-sidi ifni : 75dh

voda 1,5l + cola 0,25l : 9dh

kava s mliekom + 2 koblihy : 8dh

placka s nutelou : 5dh

2x ubytko hotel suera loca, 8dorm,share wc : 157dh

vyber 200dh : 20,20€ (poplatok 23dh)

foto
Sidi Ifni

Advertisement



Tot: 2.911s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 53; dbt: 2.6417s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb