Bananer til boernene paa Upendo Rescue Centre

August 8th 2010
Published: August 8th 2010

Hej allesammen.

Jeg har en lille opfordring til jer allesammen...
Det er utroligt svaert at finde folk hernede, som vil betale for bananer til boernene i skolen, saa vi er blevet enige om, at hver frivillig proever at finde sponsorer hjemmefra, da dette virker som en bedre og lettere loesning. I har derfor muligheden for at give boernene paa Upendo Rescue Centre bananer i en hel uge for kun ca. 200 danske kroner, saa vi snakker om 250 boern som kan faa en form for frokost i en skoleuge (dvs. mandag-fredag). Boernene er utrolige glade for den halve banan til frokost, hvilket umiddelbart ikke lyder af meget, men hvis man er vant til ikke at faa nogen form for frokost, saa er en halv banan en stor ting - ihvertfald et skridt paa vejen og jeg ser glaeden hos dem. Send budskabet videre til venner og familie, og I kan jo sagtens gaa sammen om at sponsore en uges bananer 😊

Kontakt mig hvis du/I vil give en haand med 😊 Helst per e-mail eller paa travelbloggen, da mit danske mobilnummer ikke er taendt hernede og mit kenyanske nummer kan vaere ustabilt.

Kram fra Pernille.

Tot: 0.086s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0488s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb