Nog maar 2 weken...


Advertisement
Ghana's flag
Africa » Ghana » Ashanti » Kumasi
November 2nd 2010
Published: November 2nd 2010
Edit Blog Post

Nu begint het toch wel echt spannend te worden! Nog maar 2 weken en ik zit, hoogstwaarschijnlijk met een heleboel Ghanezen, in het vliegtuig, op naar de zon, een onbekend land, andere cultuur, ander eten en natuurlijk vrijwilligerswerk. Ik zal 5 weken bij Tamarinde Daycare in Kokobeng (in de buurt van Kumasi) verblijven. Alle belangrijkste voorbereidingen zijn bijna rond. Alleen m'n paspoort zwerft nog ergens in Nederland rond, hopelijk met visum voor Ghana en onderweg naar mijn brievenbus!! Ik ben zo benieuwd wat me allemaal te wachten staat. Want ik kan nog zoveel dingen lezen uit boeken en van internet, foto's en filmpjes bekijken, het zal uiteindelijk toch heel anders zijn als ik er ben! Maar ik heb er in ieder geval al ontzettend veel zin in!

Jullie kunnen me volgen via deze blog, reacties zijn natuurlijk altijd welkom! Ik zal proberen regelmatig iets te posten, maar een tijdje zonder internet is in Ghana volgens mij meer regel dan uitzondering 😉

Liefs Suzanne

Advertisement



Tot: 0.056s; Tpl: 0.008s; cc: 8; qc: 51; dbt: 0.0314s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb