This is Botswana

Africa » Botswana
May 24th 2012
Published: May 24th 2012

Nejsou to škorpioni, pavouci, moskyti či termiti, hyeny, veverky, tříbarevná kočka z kempu Kwalope ani zimbabwský utečenec prodávající mosazné náramky v Maunu, koho bych se uchýlil označit za nejneodbytnější formu života na jihoafrickém subkontinentu. Prvenství v tomto ohledu drží všemi mastmi mazaná africká květena. Náš český lopuch se svými naivními knoflíky by ... Read Full Entry

Photos are below

24th May 2012

:-) díky
Ahoj cestovatelé! Kdybych tušila, jaký léčky a nástrahy na vás budou číhat, měla bych o vás mnohem větší strach než jsem měla. Hlavní je, že jste to ve zdraví a v pohodě přežili, a že si sebou odvezete nejen nepříjemné až hororové vzpomínky, ale i ty nádherné, a ty vám nikdy nikdo nevezme. Já už se na vás strašně těším, i když je škoda, že se domů nevrátí Honza a Aleš, ale křoví :-)))))) Díky moc za další cestování bez cestování. Já se tam nikdy nepodívám (nemám na to odvahu) :-)))) Těch pár zbývajících dní si tam ještě pořádně užijte :-) PS: Jsem trochu smutná, že ani na jedné fotografii není nosorožec. No nic, budu se muset vypravit do ZOO ve Dvoře Králové, tam jich mají dost :-))))) Jo a brácha, taky jsi mohl přilepit na zeď víc fotek kde je zvěčněná tvoje maličkost :-)))) pa séééégraH
25th May 2012

RE: Nosorožec
My jsme smutní ještě víc, protože jsme žádného neviděli. Kvůli tomu sem budeme muset znova, sakra.

zdarec
Tak dneska jsem se opravdu pobavila, ale na závěr jsem dokonce zamáčkla slzu, tak nějak je mi líto, že už to končí, jinak bylo to s Vámi super Tak někdy příště čus

Tot: 0.163s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 50; dbt: 0.0526s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb