Ghanzi

Africa » Botswana
May 13th 2018
Published: May 14th 2018

13 Mei – Ghanzi.

We moeten een vrij lange reis maken naar de airstrip. Eerst 1 uur met de boot die benut wordt om toch weer andere aspecten van de delta te laten zien. De tocht met de jeep van anderhalf uur dwars door het Moreni National park is zoals gebruikelijk zeer hobbelig maar ook weer boeiend door het vele wild dat er te zien is. We zijn veel opgetrokken met een Zwitsers stel waar wij nu afscheid van nemen. Ze vliegen naar Kasane terwijl onze bestemming Maun is. Voor de grotere afstanden in de delta worden uitsluitend kleine vliegtuigjes gebruikt. We weten het niet precies maar de omvang van delta zal ongeveer half of driekwart Nederland zijn. Gearriveerd in Maun om ongeveer 2 uur moeten we nog een kleine 300 km naar Ghanzi. Gelukkig een perfecte weg met een schaarse belijning. Om half zes net voor donker op onze bestemming. Een drukke dag. Het lukt ons om 2 dagen van onze blog over te seinen via een trage Wifi. Op ons eiland in de delta was daar geen sprake van.

Tot: 0.072s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 51; dbt: 0.0395s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb